رابعه مدنی:

"رادیو 7" نشاط را به مخاطبان ارائه می‌دهد

بازیگر تلویزیون معتقد است که برنامه "رادیو 7" نشاط و انرژی مثبت را به مخاطبان هدیه می‌دهد.

"رابعه مدنی" بازیگر تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون  باشگاه خبرنگاران  گفت: هر شب به عنوان یکی از مخاطبان پروپاقرص برنامه "رادیو 7" آن را دنبال می‌کنم.
 
وی اظهار داشت: این برنامه از جذابیت‌های خاصی برخوردار است و می‌توان به آیتم‌های مختلفی چون موسیقی، قصه و متن‌هایی که توسط افراد هنرمند خوانده می‌شود، اشاره کرد.
 
این بازیگر با اشاره به این موضوع که بهترین برنامه رادیو و تلویزیون است افزود: گفتگوی ویژه منصور رضابطیان با خلیل عقاب( پدر سیرک ایران) بسیار خوب بود زیرا پیام‌هایی که در سخنان این هنرمند وجود داشت( چگونگی بزرگ شدن خود) امیدوار برای بچه‌‌‌‌‌‌ها به ارمغان می‌آورد.
 
 بازیگر سریال وضعیت سفید خاطر نشان کرد: منصور رضابطیان کارگردانی با معرفت و مودب محسوب می‌شود و سازنندگان برنامه " رادیو 7" پارچه ای از نشاط و انرژی مثبت را به مخاطبان تقدیم می کنند و کار کردن با این گروه برایم دلنشین است.
 
انتهای پیام/ ص
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمدی
۱۳:۳۴ ۱۲ دی ۱۳۹۲
برنامه رادیو هفت بسیار عالی و ایده جدید و جالبی است من در هر شرايطی با وجود مشغله زیاد انرا نگاه می کنم. به من ارامش خاصی می دهد. از دست اندرکاران ان ممنونم که نمونه یک کار تیمی را به خوبی نشان می دهند که در پناه مدیریت بی ادعا و صادقانه اقای ضابطیان انجام میشود و واقعا نتیجه یک خرد جمعی است. از خداوند توفیق انها را خواستارم