رییس هیئت اسکی شمیرانات در پاسخ به حوادث اخیر شمشک:

به جای معرفی مقصر، کمک کنیم مشکلات حل شود

محبی گفت: قبول دارم که مشکلاتی فنی در پیست شب شمشک رخ داد اما معتقدم به جای گشتن به دنبال مقصر، تمام دستگاه‌های اجرایی باید به حل مشکلات کمک کنند.

کیوان محبی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران و در پاسخ به مشکلات فنی اخیر پیست شب شمشک گفت: روز پنج‌شنبه 12 دی از ساعت 20:30 تا 21:15 به مدت 45 دقیقه برق شمشک قطع شد و البته با تلاش مسئولان فنی با استفاده از ژنراتور برق به صورت موقت برقرار شد تا پیست تخلیه شود.

رئیس هیئت اسکی شمیرانات افزود: پیست شمشک زیرنظر شرکت توسعه و نگه‌داری اماکن ورزشی قرارداد و مدیریت آن از ابتدای فصل در حال برگزاری مزایده برای تعویض دستگاه‌هاست و امیدواریم که مشکلات موجود هر چه سریع‌تر حل شود.

وی در پاسخ به این سوال که مقصر اصلی اتفاقات اخیر شمشک کیست گفت: متاسفانه ما همیشه بعد از هر اتفاق ناگواری به دنبال مقصر هستیم ولی بهتر تس که از قبل از چنین اتفاقاتی پیشگیری کنیم و اصول فنی را رعایت کنیم.

محبی اظهار داشت: تنها موردی که در این برهه زمان باید به آن توجه کنیم این است که تمام دستگاه‌های اجرایی دست به دست هم بدهند تا این مشکل رفع شود.

وی تاکید کرد: هیئت اسکی شمیرانات نیز آمادگی خود را برای حل مشکلات این پیست اعلام می‌کند و امیدواریم که مشکلات فنی اخیر که البته تا حدی نیز طبیعی است هر چه سریعتر حل شود تا اسکی بازان از یک اسکی ایمن لذت ببرند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار