محیط بان کهگیلویه و بویراحمدی که بر اثر کولاک و سرمای شدید ناشی از بارش برف اخیر در ارتفاعات کوه دنا گرفتار شده بود به کمک اهالی روستاهای همجوار، محیط بانان و دستگاه های خدمات رسان از مرگ نجات یافت.

 
مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد افزود: نیروهای یگان حفاظت پارک ملی دنا هنگام ماموریت به یک گروه شکارچی غیرمجاز برخورد کردند.
عطا پورشیرزاد در گفت و گو با خبرنگار در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج گفت : این شکارچیان پس از مشاهده کارکنان اداره کل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد با استفاده از تاریکی و مه آلود بودن هوا متواری شدند.
پورشیرزاد اظهار کرد: محیط بانان پس از کشف یک لاشه بزکوهی برای دستگیری شکارچیان متخلف ردپای آنان را دنبال کردند که بر اثر نامساعد بودن هوا و دید ناکافی یکی از محیط بانان از سایر همکارانش جدا شد.
وی عنوان کرد: پس از گزارش محیط بانان به اداره کل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان بویراحمد و با هماهنگی فرماندار دنا با بسیج، نیروی انتظامی و جمعیت هلال احمر این شهرستان و با همکاری بیش از 200 نفر از مردم روستاهای همجوار محیط بان گرفتار در برف و کولاک در ارتفاع سه هزار متری کوه دنا نجات داده شد./س
برچسب ها: محیط ، نجات ، مرگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.