وزير کشور با امضاي احکامي معاونين استاندار همدان را منصوب کرد.


  به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان ؛ عبدالرضا رحماني فضلي در حکمي که 17 آذر ماه صادر شده با انتصاب محمد ابراهيم الهي تبار به پيشنهاد استاندار همدان به سمت معاون سياسي ، امنيتي و اجتماعي استانداري موافقت کرده است.
وي در اين حکم آورده است: اميد است ضمن تلاش در جهت ايجاد هماهنگي و تعامل با کليه نهادها، سازمان ها و دستگاههاي کشوري و لشگري استان و بهره گيري از استعدادها و توانمندي نيروهاي لايق ، دلسوز و کارامد در تحقق برنامه ها و سياست هاي دولت تدبير و اميد و وزارت متبوع و  نيز خدمت رساني هر چه بيشتر به مردم شريف استان موفق باشيد .
وزير کشور در حکم ديگري که در تاريخ يکم دي امضا کرده است با انتصاب رضا قياسي بنا به پيشنهاد استاندار همدان و تاييد معاون توسعه مديريت و منابع انساني وزارت کشور به سمت معاون توسعه مديريت و منابع انساني استانداري موافقت کرده است .
رحماني فضلي در اين حکم آورده است: توفيق روزافزونتان را درجهت پيشبرد اهداف متعالي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران تحت  منويات  و فرامين رهبر معظم انقلاب اسلامي حضرت آيت ا... العظمي خامنه اي "مد ظله العالي " از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.
همچنين وزير کشور در حکمي که در 16 دي امضا کرده محمود رضا عراقي را بنا به پيشنهاد استاندار همدان و تاييد معاون محترم عمران و توسعه امور شهري و روستايي ، به سمت معاون هماهنگي امور عمراني استانداري همدان منصوب کرده است.
رحماني فضلي در اين حکم؛ ايجاد هماهنگي در زمينه هاي فني و عمراني، نظارت بر تهيه و تصويب طرح هاي توسعه و عمران شهري و روستايي، تشخيص نيازمندي هاي عمراني و تعيين اولويت ها، نظارت بر اجراي طرح هاي عمراني دستگاه هاي استاني و نحوه عملکرد جذب اعتبارات، برقراري تعامل لازم با مديران دستگاه ها و شوراهاي اسلامي شهر و روستا در جهت پيشبرد طرح هاي عمراني و رشد و توسعه متوازن مناطق، نظارت و مراقبت بر نحوه ساخت و سازها و توجه بر الگوي شهرسازي و معماري اسلامي ايراني و ارائه منظم گزارش عملکرد و پيشرفت برنامه ها به معاونت مزبور را از اهم وظايفي دانسته که انتظار دارد در چار چوب قوانين و مقررات  جاري و اسناد فرادست و در راستاي سياست هاي دولت تدبير و اميد با بهره گيري از استعدادها و تجارب نيروهاي لايق و متخصص بدان اهتمام شود .
وزير کشور در اين احکام توفيق روزافزون معاونين استاندار درجهت پيشبرد اهداف متعالي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران تحت  منويات  و فرامين رهبر معظم انقلاب اسلامي حضرت آيت ا... العظمي خامنه اي "مد ظله العالي " از درگاه پروردگار قادر متعال خواستار شده است./ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.