تکرار/

افاضلی: ما خودمان خاطیان را تنبیه می‌کنیم/ اقدام فردوسی‌پور در برنامه 90 نادرست بود

سرمربی تیم ملی زیر 22 سال گفت: برای یک ورزشکار حرفه‌ای کار درست و اخلاقی مناسبی نیست که قلیان بکشند زیرا الگوی جامعه و جوانان هستند.

هومن افاضلی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: در شأن یک ورزشکار حرفه‌ای و هر کسی که همراهشان بوده نیست که قلیان بکشند و ما حتماً به این موضوع رسیدگی می‌کنیم.

سرمربی تیم ملی زیر 22 سال ادامه داد: من چند مرتبه از رسانه‌ها تقاضا کردم که در این شرایطی که تیم ملی زیر 22 دارد به این تیم آرامش بدهند تا ما به مشکلاتمان رسیدگی کنیم. در حال حاضر در تلاش هستیم که برای تیم ملی زیر 22 سال بازیکنان مدنظر را جذب کنیم.

وی افزود: اقدام فردوسی‌پور در برنامه 90 کار شایسته‌ای نبود.

افاضلی خاطرنشان کرد: از رسانه‌ها تقاضا دارم اجازه بدهند خودمان به مسائل و مشکلات درون تیم رسیدگی کنیم تا حاشیه‌ای ایجاد نشود. در هیچ جای دنیا رسانه‌ها به مسائل درون تیم وارد نمی‌شوند. مطمئن باشید تنبیهات و اقدامات لازم را انجام می‌دهیم.

گفتنی است، در برنامه شب گذشته 90 عادل فردوسی‌پور از قلیان کشیدن بازیکنان تیم ملی زیر 22 پرده‌برداری کرد. این مسئله را منصوریان تأیید و از ملت ایران به خاطر کار غیر اخلاقی برخی از ملی‌پوشان عذرخواهی کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۳ ۱۸ دی ۱۳۹۲
جناب آقای افاضلی اگر این مطلب رسانه ای نمی شد شما به هیچ عنوان تن به پذیرش این اتفاق نمی دادید همانند بسیاری اتفاقات دیگر که در فوتبال کشور در حال رخ دادن است . جالب اینجاست که جنابعالی حتی از ملت ایران عذرخواهی هم نکردید .
آخرین اخبار