صلاحی در نطق میان دستور:

انسجام بین مردم و مسئولین رمز پیروزی انقلاب اسلامی است/ ضرورت افزایش تعامل دولت و مجلس

نماینده مردم تفرش در مجلس گفت: مهم‌ترین رمز موفقیت انقلاب شکوهمند اسلامی داشتن رهبری حکیمانه رهبر انقلاب، وحدت و انسجام مردم و مسئولان و توان سه‌گانه و پایبندی بر اصول و ارزش‌های انقلابی است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، "عباس صلاحی" نماینده مردم تفرش در جلسه علنی امروز چهارشنبه در نطق میان دستور خود گفت: انقلاب شکوهمند اسلامی همچنان پر توان در عرصه‌های مختلف راه پرشتاب خود را ادامه می‌دهد و مطمئنا مهم‌ترین رمز موفقیت آن، داشتن رهبری حکیمانه رهبر انقلاب، وحدت و انسجام مردم و مسئولان و توان سه‌گانه و پایبندی بر اصول و ارزش‌های انقلابی است.
 
وی افزود: در این راستا نمایندگان مجلس برای عملیاتی شدن طرح‌های دولت خدمتگزار در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی تمام تلاش خود را به کار بسته‌اند و می‌طلبد تا دولت تدبیر و امید ارتباطات و تعامل خود را با نمایندگان بیشتر کند.
 
صلاحی تصریح کرد: مطمئنا در چنین وضعیتی تسریع در امور کشور ایجاد شده و در غیر این صورت نمایندگان مردم مجبور به طرح سؤال از وزرا خواهند شد،همچنین در بررسی لایحه بودجه باید نگاه ویژه به مناطق محروم و عملیاتی شدن طرح‌های عمرانی در این مناطق مد نظر قرار گیرد، چراکه عدالت در توزیع بودجه برای نیازهای منطقه‌ای خواسته بر حق مردم است.
 
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس بیان کرد: با توجه به اینکه بودجه سال 93 انقباضی بسته شده است، مطمئنا نمایندگان با در نظر گرفتن مجموع شرایط و دید کلان‌نگر آن را بررسی و تصویب خواهند کرد.
 
نماینده مردم تفرش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 19 دی سال 1356 در قم یادآور شد: 20 دی ماه سالگرد شهادت "میرزا تقی خان امیرکبیر" بزرگ‌مرد عرصه سیاست است، این قهرمان مبارز با استعمار در دوره‌ای که با بی‌عرضگی حاکمان وقت، کشور رو به قهقرا می‌رفت، با روحیه‌ای ضد استعماری، ضد استبدادی و جهادی اصلاحات بزرگی را در جهت توسعه کشور رقم زد، فردی که از موضع قدرت با دولت‌های استعماری برخورد می‌کرد.
 
این نماینده مجلس نهم ادامه داد: یادمان نمی‌رود که سفیر انگلیس وقت آن دوران چندین ساعت پشت در اتاق منتظر می‌ماند تا امیرکبیر به او اجازه ورود دهد.
 
این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در پایان به مشکلات حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و از مسئولان خواستار پیگیری این مشکلات شد.
 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار