سازندگان ساختماني موظف به حصاركشي اطراف ملك خود هستند

به منظور ساماندهي گذرهاي عمومي و زيباسازي شهري،‌ مالكين و سازندگان ساختماني موظف به حصاركشي اطراف ملك درحال ساخت خود شدند.

 به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران: با شروع ساخت و ساز در معابر شهري مناظر نامناسب و ريخت و پاشهاي ساختماني ايجاد مي‌شود. نيز باعث ايجاد سر و صدا و ريختن مصالح ساختماني در خيابان مي‌شود كه براي همين منظور بهتر است كه سازندگان ساختماني براي ملك خود حصار ايجاد كنند كه هم مانع رفت و آمد شهروندان و هم باعث ايجاد ناامني در ريختن مصالح در خيابان نشود. 

سيدحامد بني‌رضي مطلق معاون شهرسازي و معماري منطقه يك در بازديد از ساختمانهاي درحال ساخت در محدوده شهرداري ناحيه هفت كه به اتفاق شهردار و مدير شهرسازي ناحيه،‌حراست، بازرسي در سال جاري انجام شد بااعلام اين مطلب اظهار داشت: نوسازي ساختمانها حدود دو سال به طول می‌انجامد و بخشی از این ساختمانهای قدیمی توسط مالکین به کارگاه تبدیل شده و تا انتهای کار ساخت، نگه داشته می‌شوند که این امر باعث ایجاد منظره‌های ناهماهنگ و نامناسب، بسته‌ ماندن گذر عمومی و نارضایتی شهروندان می‌شود. 

مطلق تصریح کرد: برخی از مالکین و سازندگان، معابر شهری را محل تخلیه مصالح ساختمانی و نخاله‌ها می‌کنند که برنامه بازدید از نواحی در حال انجام است تا سازندگان نسبت به جمع‌آوری ضایعات و حصارکشی اطراف ساختمان خود در اسرع وقت اقدم کنند. /
 
انتهاي پيام/
 

برچسب ها: ساختمان ، حصار ، ملک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار