آخر هفته با بسته هفتگی دریچه – شماره 39؛

بهترین و جالب‌ترین بازی‌های گوشی تلفن همراه در هفته‌ای که گذشت + دانلود

از اینجا می‌توانيد بهترين و جالب‌ترین بازی‌های اين هفته دريچه را دانلود کنيد؛ بازی‌هایی که به انتخاب شما کاربران محترم جمع آوری شده است.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات؛ بسته هفتگی دریچه شما را در جریان بهترین و جالب‌ترین بازی‌ها قرار می دهد. آن دسته از کاربرانی که در طول هفته نمی توانند به صفحه دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران سر بزنند می‌توانند آخر هفته بهترین‌ها را در قالب یک بسته خبری دریافت کنند.




 

بازی اکشن "3D Contr Terrorism" برای پلتفرم جاوا + دانلود

3D Contr Terrorism به عنوان محبوب ترین بازی در بین ایرانی ها مطرح است و بسیاری از افراد روزانه ساعتی از وقت خود را صرف این بازی می کنند، در این گزارش قصد معرفی نسخه جاوا بازی ضد تروریسم را داریم. ضد تروریسم یک بازی تنفگی و اکشن است، که در آن شما وظیفه دارید در برابر خلافکاران مقاومت کنید و آن ها را از بین ببرید. با پیشرفت در بازی و کسب امتیازات مناسب می توانید تجهیزات جنگی قدرتمند خریداری کنید و با توانایی بیشتری به مصاف جنایتکاران بروید.
 
 

 

بازی " فوتبال دستی" برای سیمبین + دانلود

یکی از سرگرمی های بچه های دهه شصت و هفتاد بازی زیبا و سرگرم کننده فوتبال دستی بوده ولی امروزه در دنیای تکنولوژی دیگر اثری از بازی فوتبال دستی وجود ندارد و اکثر افراد علاقه به بازی های رایانه ای و گرافیکی دارند. در این گزارش قصد معرفی این بازی نوستالژیک را برای سیستم عامل سیمبین داریم. در بازی Table football شما باید تیم مورد نظر خود را انتخاب کنید و با استفاده از اهرم های موجود بازیکنان را مدیریت کنید. شما می توانید اهرم را به سمت راست و چپ حرکت دهید و با قدرت با توپ ضربه بزنید. از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: شبیه سازی فوق العاده جالب از بازی فوتبال دستی، سازگاری با اکثر گوشی های لمسی، امکان برگزرای مسابقات مختلف و ... اشاره کرد.
 
 
 

TRAFFIC RACER برای اندروید؛

در بزرگراه‌ها به مسابقات بپردازید + دانلود

بازی TRAFFIC RACER یکی از بهترین بازی ها در سبک هیجانی و رانندگی است که از گرافیک 3D برخوردار است و توانسته امتیاز 4.7 را از 5 در گوگل پلی از آن خود کند. داستان بازی به این صورت است که شما در بزارگراه ها به مسابقه با رقیبانتان خواهید پرداخت، بزرگراه ها ترافیک روانی دارند پس باید با شتاب از میان ماشین ها حرکت کنید و نفر اول مسابقه شوید تا امتیاز بالایی را کسب کنید با کسب امتیاز بالا شما قادر خواهید بود تا ماشین جدیدی را برای خود بخرید.


 

برای جاوا؛

بازی جذاب Modern Combat 4: Zero Hour + دانلود

در بازی اکشن Modern Combat در نقش یک جنگجوی شکست ناپذیر ظاهر شوید. شما به عنوان یک سرباز وظیفه شناس ماموریت دارید تا به کشورهای مختلف سفر کنید و با دشمنانتان مبارزه نمایید. وجود تجهیزات جنگی همچون هلی کوپتر، تانک و ماشین های پیشرفته جنگی موفقیت شما را تضمین می کند.


 

 
Hill Climb Racing؛

بازی اندرویدی صعود به تپه + دانلود

در بازی Hill Climb Racing شما وسیله‌های نقلیه متفاوتی از جمله ماشین، تانک، موتور و ... دارید که بعد از انتخاب وسیله نقلیه مورد نظر و جاده بازی شروع می شود سعی کنید سکه هایی که در مسیر راهتان هست را جمع کنید و با نهایت سرعت حرکت کنید. در واقع این بازی یکی از جالب ترین و اعتیاد‌ آور‌ترین بازی‌های رانندگی است که بر اساس فیزیک برای گوشی ها و تبلت های اندرویدی ساخته شده است.


 

بازی "عصر یخبندان" برای پلتفرم جاوا + دانلود

 عصر یخبندان به عنوان معروف ترین و پر فروش ترین انیمیشن در جهان معروف است و بسیاری از علاقه مندان به این کارتون دوست دارند در تلفن همراه خود بازی این انیمیشن جذاب را داشته باشند. در این گزارش قصد معرفی نسخه جاوا بازی عصر یخبندان را داریم. جهان در حال نابودی است و منابع غذایی به شدت کاهش یافته اند، باید سعی کنید با مدیریت صحیح خود شرایط را برای ادامه حیات سایر حیوانات محیا کنید. شما در بازی Ice age village در نقش یک مامور ظاهر می شوید و وظیفه دارید سایر حیوانات را از خطر انقراض نجات دهید
 
 


بازی "تنیس روی میز" برای ios + دانلود

بازی تنیس روی میز یکی سریع ترین بازی های توپی جهان است، که برای عملکرد مناسب در این بازی باید دارای سرعت و دقت عمل بالایی باشید. در این گزارش قصد معرفی شبیه ساز تنیس روی میز برای گوشی های دارای سیستم عامل ios را داریم. مهم نیست که مبتدی هستید یا حرفه ای، بازی Virtual Table Tennis 3 می تواند با گرافیک و شبیه سازی فوق العاده خود هیجان را به شما هدیه دهد. شما می توانید با دو سبک متفاوت به مسابقه بپردازید: 1- انفرادی - 2 - تیمی؛ در این حالت شما با بازیکن مجازی یار می شوید و در برابر حریفان به مسابقه می پردازید. در ابتدا شما می توانید به وسیله بازی آموزش های لازم را فرا بگیرید و در بازی های دوستانه شرکت کنید تا برای مسابقات جهانی آماده شوید.
 


 
ویژه اندرویدی ها؛

بازی موتور سواری برای تلفن همراه + دانلود

 از محبوب ترین بازی های موجود در فروشگاه گوگل پلی، بازی های موتور سواری هستند که پرطرفداران فراوانی را برای خود جذب کرده اند. بازی موتور سواری Dhoom:3 the game برگرفته شده از داستان یک فیلم هندی است و اتفاقات موجود در آن در خیابان های شهر شیکاگو رخ می دهد، شما وظیفه دارید برای نجات جان خود و دوستانتان با نهایت سرعت در خیابان رانندگی کنید و از دست پلیس های شهر فرار کنید. برای افزایش سرعت موتور خود سعی کنید سکه ها و امتیازات موجود در مسیر را جمع آوری کنید تا بتوانید در مواقع مورد نیاز نیترو (شتاب دهنده سرعت) خریداری کنید.
 


بازی "هنر جنگ" برای سیمبین + دانلود

Warcraft 2 را می توان اولین بازی استراتژیک به سبک واقعی دانست. هنر جنگ یک بازی شناخته شده در سراسر جهان است، مهم ترین علت شناخته شدن بازی، داستان جذاب و هیجان انگیز آن است که کاربر را به سمت خود جذب می کند. شما می توانید در محیط بازی برای خود یک نقشه اختصاصی با ویژگی های دلخواه طراحی کنید، نقشه هایی ایجاد کنید که دشمنان قادر به تشخیص نقاط ضعف آن نباشند تا بتوانید به راحتی به پیروزی برسید.
 


بازی آنلاین؛

بازی طوفان دزدان دریایی + لینک سایت

شما در بازی طوفان دزدان دریایی یک دزد دریایی خواهید بود و با کشتی خود در آب‌های بی کران سفر خواهید کرد. جنگ های روزانه، ماموریت ها، حمله به هیولاها، دوئل با دیگر بازیکنان، پیدا کردن نقشه گنج و ... از جمله امکانات این بازی است که با گرافیکی بی نظیر و بدون نیاز به دانلود در اختیار گیمر ها قرار گرفته است.

 





گردآوری از: سالار واعظی





اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۰۳:۵۸ ۰۷ بهمن ۱۳۹۲
با سلام و خسته نباشيد لطفا بازی استراتژیک بيشتر بزارید
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۰۳:۳۸ ۰۷ بهمن ۱۳۹۲
با سلام و خسته نباشيد لطفا بازی استراتژیک بيشتر بزارید
Iran (Islamic Republic of)
ابوذر
۰۸:۵۲ ۳۰ دی ۱۳۹۲
تشکر میکنم از نرم افزارهای خوبتون, اگه براتون امکان داره بازی های کامپیوتری هم بزارین.
Iran (Islamic Republic of)
مهندسم
۲۳:۵۳ ۲۹ دی ۱۳۹۲
عالي بود .خسته نباشيد
Iran (Islamic Republic of)
حبیب
۱۸:۵۵ ۲۸ دی ۱۳۹۲
باسلام خدمت کارکنان باشگاه خبرنگاران می خواستم تقاضا کنم اگه میشه درباره تفنگ های بادی و قیمت هاشون یک گزارش تهیه کنید.با تشکر.
Iran (Islamic Republic of)
یاسین
۱۸:۴۳ ۲۸ دی ۱۳۹۲
اگه بازی کامپیوتر نمی زارین حداقل ننویسید
بهترین نرم‌افزارهاي تلفن همراه و رايانه در هفته‌اي که گذشت + دانلود لطفا وقت مردم را هدر ندهید
Iran (Islamic Republic of)
sking
۱۸:۵۶ ۲۷ دی ۱۳۹۲
بازی برای کامپیوتر نمی زارین؟
آخرین اخبار