بوربور خبر داد

حضور احتمالی "علی لاریجانی" در کنگره جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی

قائم مقام جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی گفت: احتمال دارد در کنگره جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی از "علی لاریجانی" رئیس مجلس شورای اسلامی دعوت به عمل آوریم اما تاکنون زمان و مهمانان ویژه کنگره به طور قطعی مشخص نشده‌اند.

"حبیب‌الله بوربور"در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، از برگزاری کنگره جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در ابتدای سال 93 خبر داد و اظهار داشت: در کنگره مذکور علاوه بر بررسی مسائل سیاسی، اقتصادی و اجتماعی جامعه به انتخاب اعضای شورای مرکزی، قائم مقام و دبیر کل جمعیت به مدت دو سال می‌پردازیم.

وی با بیان اینکه زمان برگزاری کنگره قطعی نیست، تصریح کرد: احتمال دارد در کنگره جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی از "علی لاریجانی" رئیس مجلس شورای اسلامی دعوت به عمل آوریم اما تاکنون زمان و مهمانان ویژه کنگره به طور قطعی مشخص نشدند و در حال بررسی مسائل مربوطه هستیم. 

قائم مقام جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی با اشاره به فعالیت انتخاباتی گروه‌های سیاسی برای حضور در دهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اگر جمعیت سیاسی به جای فعالیت و بهبود اوضاع کشور به فکر فعالیت‌های انتخاباتی باشند به نوعی به نظام ضربه و خدشه وارد می‌سازند. 

بوربور خاطرنشان کرد: هم اکنون که در دوره میانی مجلس شورای اسلامی هستیم و تازه انتخابات ریاست‌جمهوری را داریم نباید به فکر یارگیری و فعالیت انتخابات بعدی باشیم چرا که این امر زودهنگام و خلاف قانون است. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار