کوئنتین تارانتینو با " هشت منفور" به غرب وحشی باز می گردد

کوئنتین تارانتینو " هشت منفور" را با "بروس درن" و "کریستوف والتز" به غرب وحشی می برد.

به گزارش خبرنگار حوزه ی سینمای جهان باشگاه خبرنگاران به نقل از کالیدر؛ کوئنتین تارانتینو پس از "جنگو آزاد شده" که با استقبال خوبی در جشنواره های جهانی و همچنین در گیشه رو به رو شد، قصد بار دیگر غرب وحشی را به تصویر بکشد.

فیلمنامه ابتدایی این اثر رو به پایان است و کوئنتین تارانتینو به دنبال  "بروس درن" و "کریستوف والتز" برای ایفای نقش در این پروژه می باشد. شایان ذکر است که این دو بازیگر پیش از این در فیلمهای " حرامزادههای لعنتی" و از "جنگو آزاد شده" با تارانتینو همکاری داشته اند.



کریستوف والتس بازیگر اتریشیسینما؛ در سطح جهانی وی به خاطر همکاریش با فیلمساز آمریکایی، کوئنتین تارانتینو شناخته شده و به خاطر ایفای نقش هانس لاندا در فیلم حرامزاده‌های لعنتی (٢٠٠٩) و نقش دکتر کینگ شولتز در فیلم جنگوی آزادشده مورد تحسین قرار گرفته است. برای هر کدام از این دو نقش، وی یک جایزه اسکار، یک جایزه بفتا و یک جایزه گلدن گلوب برای بهترین نقش مکمل مرد دریافت کرده است. همچنین، والتس جایزه بهترین بازیگر مرد را در جشنواره فیلم کن برای نقش لاندا از آن خود کرد.



بروس مکلیش درن در 4 ژوئن سال 1936 بازیگر آمریکایی طبار، که در دنیای سینما آنچنان شناخته شده نبود و اغلب نقش های ساده و اغلب فراموش شده ای زیادی را ایفا می کرد تا در سال 2013 به یکباره نامش با فیلم"نبراسکا " بر سر زبانها افتاده همچنین وی کاندید اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای فیلم " بازگشت با خانه" شده است.



طبق اخبار منتشر شده اثر جدید تارانتینو با عنوان " هشت منفور" پاییز 2014 و یا اوایل 2015 جلوی دوربین خواهد رفت.

انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.