محتشمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

اعطای نشان آزادی به حامی آزاداندیشی دینی تا پایان سال/ بررسی پیش‌نویس لایحه احزاب از سوی جبهه اصلاح‌طلبان

دبیرکل حزب آزادی گفت: اعطای نشان آزادی در کنگره سالانه حزب برای اولین بار تا پایان سال صورت می‌گیرد.

"مجید محتشمی"  سخنگوی جبهه اصلاح‌طلبان در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، پیرامون برگزاری کنگره حزب آزادی، اظهار داشت: این کنگره به صورت فوق العاده در جهت اعطای نشان آزادی به شخصیت ارزشمند و برجسته این نشان برگزار خواهد شد.   
 
وی با بیان این که اعطای نشان آزادی به شخصیتی است که اکثر سال‌های عمر خود را در دفاع از آزاداندیشی دینی صرف کرده است، اضافه کرد: از لحاظ زمانی نیاز به هماهنگی با فرد مورد نظر داریم اما این نشان برای اولین بار در سال 92 تا پایان امسال اعطا خواهد شد.   
 
سخنگوی جبهه اصلاح‌طلبان تصریح کرد: کنگره حزب آزادی مقرر داشته است تا نشان آزادی را همه ساله به افراد و اشخاص برجسته‌ای که خدمات ارزنده‌ای را در بسط و توسعه آزاداندیشی دینی داشته‌اند به صورت دائمی اعطا کند.   
 
محتشمی پیرامون پیش نویس لایحه احزاب که وزارت کشور اخیرا منتشر کرده است، گفت: این پیش‌نویس در دست بررسی جبهه اصلاح‌طلبان و احزاب وابسته به آن قرار گرفته است لذا پس از بررسی نهایی نظرات جبهه به صورت مکتوب به وزارت کشور منعکس خواهد شد.   

دبیر کل حزب آزادی روح مطالعات حزب آزادی پیرامون پیش‌نویس قانون احزاب را نظارت دولت براحزاب عنوان کرد و افزود: در راستای تنظیم قانون احزاب بایستی حضور ترکیبی از دولت، مجلس، قوه قضاییه در قالب اعضای کمیسیون 10 احزاب بزرگنمایی نشده بلکه جنبه حمایتی و نظارتی آن‌ها لحاظ شود.   
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار