سیار: آقای قهرمانی! اگر پول می‌خواستید چرا به خود من نگفتید؟!/مهارت نداشتن در داوری به کمیته انضباطی ربطی ندارد

کارشناس داوری کشورمان گفت: به آقای قهرمانی می‌گویم، اگر درخواست پول داشتید چرا سراغ دایی رفتید؟ چرا پیش من نیامدید؟!

پرویز سیار کارشناس داوری کشورمان در خصوص آرای صادره محسن قهرمانی از سوی کمیته انضباطی به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: قضیه محسن قهرمانی به لحاظ اخبار مهم در رسانه‌ها بسیار شلوغ شده بود و ما‌هها بود که در رسانه‌های مکتوب و تصویری مطرح می شد.

وی در ادامه افزود: آن چیزی که در آرای صادر شده می‌توان برداشت کرد این بوده که تخلف صورت گرفته، ثابت شده است و مطابق با تخلفات آرای صادر شده است.

پرویز سیار با اشاره به تخلف صورت گرفته محسن قهرمانی تصریح کرد: اگر صحبت از رشوه شده است یا داوری  در خواست پول از یک سرمربی‌ کرده است شکی نیست باید  با این جریان برخورد شود ولی باید گفت این تخلفات مناسب شان داروی کشورمان نیست.

 کارشناس داوری کشورمان  در خصوص تخلفات صورت گرفته محسن قهرمانی تصریح کرد: آقای " قهرمانی " داور محترم! اگر 10 میلیون تومان پول می‌خواستید چرا به خود من نگفتید، اگر 50 میلیون تومان نیاز داشتید چرا به ما اعلام نکردید برنامه ریزی می‌کردیم مبلغ درخواستی را به شما می‌دادیم ولی چراسراغ علی دایی رفتید؟! آیا این کار شما درست است؟

وی ادامه داد: اگر داور دریک بازی فوتبال محرض شود که یک پنالتی به نفع تیمی گرفته است و یا به اشتباه پنالتی دیگری برای تیم دیگری سوت زده است این به کمیته انضباطی برنمی‌گردد بلکه به کمیته داوران و خود فدراسیون فوتبال ربط پیدا می‌کند که جریمه در نظر بگیرند.

سیار عنوان کرد: با این حکم که اعلام شده است غیراز عدم رعایت داوری تخلفات دیگری متوجه وی شده که مورد بررسی واقع شده است.

کارشناس داوری کشورمان تاکید کرد: نباید داور بازی ( قهرمانی) برای گرفتن پول از دایی کمک می‌خواست، مگر دایی سرمایه دار است که از وی تقاضای کمک مالی کرد. این کار ناپسند است و به هیچ وجه نمی‌توان به سادگی از‌آن گذشت.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: امیدوارم که آرای صادره ضمن خاتمه موضوع، آرامش را به جامعه داوری کشورمان برگردانند.

انتهای پیام/

برچسب ها: رسانه ها ، مکتوب ، تصویری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۴ ۲۳ دی ۱۳۹۲
علی دایی چون از فدراسیون طلب قبلی دارد. فدراسیون مجبور است هر حکمی را به نفع دایی ابلاغ واجرا کند.وگرنه......
آخرین اخبار