دریافت "سرو زرین" جشنواره جام جم پاداش یک عمر تلاش در عرصه هنر و تصویر است.

پوراندخت مهیمن، بازیگر برگزیده جشنواره بین‌المللی جام جم، در خصوص دریافت "سرو زرین" جشنواره به خبرنگار حوزه تلویزیون باشگاه خبرنگاران، گفت: بسیار از دریافت سرو زرین جشنواره بین‌المللی جام جم خوشحال شدم و این دیده شدن انگیزه بازیگران را افزایش می‌دهد.
 
وی افزود: دریافت "سرو زرین" پاداش یک عمر تلاش در عرصه هنر و تصویر است.
 
وی ادامه داد: جشن جام جم بی‌نظیر و استثنایی بود که تمام دوستان در عرصه هنر در آن حضور داشتند و این دیدارها شور و شعفی را در من زنده کرد.
 
مهیمن در مورد نحوه برگزاری این جشنوار تصریح کرد: جشنواره باشکوهی بود و دوستان اجرایی به خصوص دبیر جشنواره بسیار برای برپایی آن زحمت بسیاری کشیده بودند که از تمامی آنها نهایت سپاس و تشکر را دارم.
 
وی در مورد تقدیر از خانواده مرحوم مجید شریفی‌راد در این مجلس اظهار داشت: در پشت صحنه فیلم سینمایی "معراجی‌ها" فاجعه بزرگی رخ داد و تقدیر از خانواده مرحوم "مجید شریفی‌راد" حرکتی بسیار ارزشمند در جشنواره بین‌المللی جام جم بود. امیدوارم دیگر شاهد چنین اتفاقات دردناکی نباشیم.
 
وی در پایان در مورد جشنواره فیلم فجر و حضور فیلمسازان پیشکسوت خاطرنشان کرد: حضور مجدد پیشکسوتان عرصه فیلمسازی جای خوشحالی دارد و مسیر روشنی را برای بازیگران در سال‌های آینده سینمای ایران پیش روی هنرمندان قرار خواهند داد و همچنین درس‌های آموزنده‌ای را فیلمسازان جوانی که تازه قدم در این مسیر گذاشتند به همراه خواهد داشت.
 
انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار