سادات‌ابراهیمی در نطق میان دستور مطرح کرد

لزوم پرهیز از انتقادات نابه‌جا از دولت / آغاز سونامی مرگ در خوزستان

نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی انتقادات از دولت یازدهم گفت‌:‌در شرایط فعلی باید از انتقادات نابه‌جا از دولت پرهیز کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران‌؛‌ "محمد سادات ابراهیمی" نماینده مردم شوشتر در مجلس در جلسه علنی امروز دوشنبه (30 دیماه) در نطق میان دستور خویش در صحن علنی مجلس با اشاره به برخی انتقادات انجام شده برعلیه یازدهمین دولت ایران اسلامی اظهار کرد‌:‌ چرا در شرایط فعلی با انجام برخی انتقادات نابه‌جا جو کشور را خراب می‌کنید.

وی ادامه داد‌:‌ باید در راستایی گام برداریم که باهمکاری یکدیگر تدابیری اتخاذ کنیم که همسو بادولت و براساس رهنمودهای مقام معظم رهبری سعی در افزایش قدرت نظام داشته باشیم.

ابراهیمی در خصوص پرونده‌ فسادهای مالی خاطرنشان کرد‌:‌ باتوجه به لزوم مبارزه با فسادهای اقتصادی و برخورد قاطع با مفسدان مجلس شورای اسلامی باید بدون هیچ بغضی همگام بادولت در این راستا گام بردارد.

نماینده مردم شوشتر در خانه ملت با اشاره به تورم‌های موجود در جامعه تصریح کرد‌:‌ ماهیت ایران اسلامی با مردم سرشته شده است و گمان جداکردن نظام از مردم تفکری اشتباه است، اما به راستی چرا پس از گذشت 30سال از عمر نظام اسلامی همچنان شاهد تورم افسارگسیخته در جامعه هستیم؟

ابراهیمی در تشریح دلایل وضع فعلی جامعه یادآور شد‌:‌ اگر امروز در جامعه مشکلات وجود دارد و ارزش پول ملی رو به سقوط است دلیل آن چیزی نیست جز غفلت دیروز ما مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی.

وی خطاب به اتحایده اروپا و آمریکا خاطرنشان کرد‌:‌اتحادیه اروپا و امریکا و به طور کلی کشورهای عضو5+1باید از فرصت ایجاد شده توسط دولت تدبیر نهایت استفاده را ببرد چرا که اگر این اتفاق نیفتد فردا بسیار از کار خویش پشیمان خواهند شد.

نماینده مردم شوشتر در بهارستان با اشاره به مشکلات استان خوزستان اظهار کرد‌:‌ اگر به حال مشکلات استان خوزستان چاره‌ای اندیشیده نشود باید بگوییم که شاهد سونامی مرگ در خوزستان خواهیم بود.

ابراهیمی ادامه داد‌:‌ ایجاد مسمومیت‌های عجیب در اهواز و افزایش آمار مبتلایان به سرطان، افزایش مهاجرت مردم از خوزستان پیش لزه‌های این سونامی مرگ هستند که نشان می‌دهد باید هرچه زودتر به مشکلات استان خوزستان که در طول تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی دین خود را به ایران و اسلام ادا کرده، رسیدگی شود.

وی در خصوص مشکلات و معظلات حوزه انتخابیه خویش نیز خاطرنشان کرد‌:‌ شهرهای حوزه انتخابیه بنده با مشکلات فراوانی همچون آب رسانی با تانکر در کنار رود کارون و نبود جاده‌ها مناسب موجه است که از وزرا خواستارم برای حل مشکلات و معظلات این حوزه انتخابیه تدابیر لازم را اتخاذ کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: مجلس ، دولت ، اتقاد ، سونامی ، مرگ ، خوزستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار