طی حکمی از سوی فرماندار پیشوا

جلیل‌وند معاون اداری مالی فرمانداری پیشوا شد

صمد جلیل‌وند طی حکمی از سوی فرماندار شهرستان پیشوا به‌عنوان معاون برنامه‌ریزی و اداری مالی فرمانداری این شهرستان منصوب شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، به‌ نقل از روابط‌ عمومی فرمانداری شهرستان پیشوا، عباس ملکوتی‌خواه طی حکمی صمد جلیل‌وند را به‌ عنوان معاون برنامه‌ریزی و اداری مالی فرمانداری شهرستان پیشوا منصوب کرد.

معاون جدید برنامه‌ریزی و اداری و مالی فرمانداری شهرستان پیشوا طی مراسمی با حضور مسئولان ارشد این شهرستان معرفی شد.

فرماندار شهرستان پیشوا با معرفی صمد جلیل‌وند به سمت معاون برنامه‌ریزی و اداری مالی فرمانداری این شهرستان از زحمات قاسم جوکار در دوران تصدی این مسئولیت تقدیر و تشکر کرد.

عباس ملکوتی‌خواه با بیان این‌که مسئولیت در شهرستان پیشوا نعمتی است و خدمت در این شهرستان مقدس عبادتی است که باید قدر این موقعیت را دانست و به‌گونه‌ای حرکت کرد تا اهداف مدنظر محقق شود.

فرماندار شهرستان پیشوا تغییر در سیستم مدیریتی را اجتناب‌ناپذیر توصیف کرد و گفت: در همه حال تغییر و تحول طبیعی است و این تغییر به منزله کم‌کاری نیست بلکه تغییر در اجرای راه و روش جدید است که با آغاز به‌کار دولت تدبیر و امید و پیاده شدن مشی اعتدال در جامعه و استفاده از مدیران با سابقه تغیبراتی در حوزه‌های مدیریتی در راستای کار و تلاش بیشتر و برنامه‌ریزی در شهرستان ضرورت دارد تا رضایت‌مندی مردم بیش از پیش جلب شود.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.