سجادی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خبر داد

برگزاری همایش سراسری جبهه پیروان؛ اول اسفندماه/ مواضع جبهه از سوی "باهنر" اعلام می‌شود

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری از برگزاری همایش سراسری جبهه پیروان در اول اسفند ماه خبر داد.

"سیدکمال سجادی" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به جلسه اخیر جیهه پیروان خط امام و رهبری اظهار داشت: مقرر شد تا اول اسفند ماه سال جاری همایش سراسری جبهه برگزار شود.

وی اضافه کرد: این همایش با حضور دبیران احزاب و تشکل‌های عضو جبهه در تهران که اعضای شورای مرکزی را شکل می‌دهند، همچنین دبیران تک‌تک تشکل‌های استانی برگزار خواهد شد.

سجادی با بیان اینکه "باهنر" به عنوان رئیس جبهه مواضع این تشکل را بیان خواهد کرد، افزود: در این همایش برنامه‌هایی همچون میزگرد، پرسش و پاسخ، بررسی مسائل سیاسی روز، مطرح خواهد شد، ضمن آنکه دبیران استانی می‌توانند مسائل و مشکلات خود را نیز بازگو کنند؛ ما در مسائل آتی جبهه فعال‌تر خواهیم بود.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری ادامه داد: تاکنون در مورد سخنران ویژه نیز تصمیم‌گیری نشده است، اما اغلب رئیس کل جبهه و برخی دبیران جبهه به عنوان سخنران حضور دارند.

سجادی پیرامون بررسی پیش‌نویس قانون احزاب که از سوی وزارت کشور منتشر شده است، گفت: این قانون از سوی تشکل‌های عضو، همچنین هیئت‌رئیسه بررسی می‌شود.

وی در ادامه پیرامون حضور اصحاب رسانه در این همایش گفت: در مورد حضور خبرنگاران که در همایش گذشته حضور داشتند تصمیم‌گیری خواهیم کرد که آیا اخبار و اطلاعات از سوی آنان و یا از سوی برگزارکنندگان بازتاب یابد.
 
عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری همچنین پیرامون بحث‌های انتخاباتی در این همایش نیز گفت: 2سال با انتخابات مجلس شورای اسلامی فاصله داریم اما این مباحث انتخاباتی جزئی از مسائل احزاب است که به صورت مشخصه بررسی نمی‌شود.  
 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار