حجت‌الاسلام والمسلمین رهبر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

"حقوق بشر" بهانه‌ای برای مشروع جلوه دادن اقدامات ضدانسانی/ آمریکا بزرگترین ناقض حقوق ملت‌هاست

عضو کمیسیون قضایی مجلس هشتم گفت: نقض حقوق اقلیت‌ها و بومیان آمریکا و دخالت‌های آنان در کشور سوریه به خوبی بیانگر این است که "حقوق بشر" دستاویز کاذب و دروغین غرب است.

"حجت‌الاسلام والمسلمین محمدتقی رهبر" در گفتگو با خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، در خصوص گزارشات مداخله‌جویانه غرب مبنی بر اینکه وضعیت حقوق بشر در ایران هیچ بهبودی نیافته است، اظهار داشت: حقوق بشر در ایران مبتنی بر موازین اسلامی است که وجود این ویژگی در کشورمان اصلا قابل مقایسه با غرب نیست.

وی ادامه داد: نقض حقوق اقلیت‌ها و بومیان آمریکا و دخالت‌های آنان در کشور سوریه به خوبی بیانگر این است که "حقوق بشر" دستاویز کاذب و دروغین غرب است.

حجت‌الاسلام والمسلمین رهبر  افزود: حقوق بشری که غرب اداعای آن را دارد مصداقی جز وجود زندان‌های مخوف و  تبعیض نژادی در سیستم قضایی آمریکا و نقض حقوق کودکان ندارد.

عضو کمیسیون قضایی مجلس هشتم در پایان خاطرنشان کرد: آمریکا از طریق فعالیت‌های آژانس امنیت ملی اقدام به شنود مکالمات و ضبط اطلاعات شهروندان می‌کند و این در حالی است که مکررا  با وارونه جلوه دادن حقایق علیه ایران به تصویب قطعنامه‌هایی درباره وضعیت حقوق بشر می‌پردازد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار