بخشدار مرکزی دماوند گفت: بیشتر روستاییان بخش مرکزی دماوند برای دریافت اسناد املاک و منازل روستایی خود دچار مشکل هستند و پاسخ کامل و روشنی از بنیاد مسکن دریافت نمی کنند.

موسی بهرامی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: چند مدتی بود که در تهیه طرح های هادی با بخشداری ‏ها مشورت نمی شد، ولی خوشبختانه این امر در دو سال اخیر شرایط بهتری پیدا کرده و امید است این همکاری و مشورت بیشتر شود.

وی ادامه داد: دهیاران، بخشداران و فرماندار می توانند نظرات مشورتی خوبی ارائه کنند، چون با مردم منطقه کار می کنند و منطقه را به خوبی می شناسند.

بهرامی در خصوص روستای «مومج» دماوند افزود: این روستا در منطقه ای واقع شده که خطر ریزش کوه و سنگ، مردم و اهالی را به شدت تهدید می کند و جان مردم روستا هر لحظه در خطر است.

بخشدار مرکزی دماوند با بیان اینکه فرماندار شهرستان دماوند نیز در این باره نامه ای به بنیاد مسکن استان تهران ارسال کردهاست، افزود: چند سالی است که پیگیر دریافت زمین و انتقال روستا به محل دیگری هستیم که این امر هنوز انجام نشده و از سوی بنیاد مسکن زمینی واگذار نشده است.

وی با تأکید بر اینکه هر لحظه ممکن است اتفاق ناخوشایند و جبران ‏ناپذیری در این روستا بیافتد، از مدیر کل بنیاد مسکن استان تهران درخواست کرد تا با واگذاری زمین این روستا را در دستور کار قرار دهد/ش.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.