مهمترین عناوین خبری احزاب در مرداد ماه سال 1392/

توضیحات رضایی درباره لابی شهردارشدنش/"تدلیس سیستماتیک" اهانت آشکار به مردم

استعفای متکی از کانون فارغ‌التحصیلان شبه قاره هند، کلید تشکیل حزب فراگیر زنان، توضیحات رضایی درباره لابی شهردارشدنش، "تدلیس سیستماتیک" اهانت آشکار به مردم و ... از جمله مهمترین عناوین خبری احزاب در مرداد ماه سال 1392 بود.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، استعفای متکی از کانون فارغ‌التحصیلان شبه قاره هند، کلید تشکیل حزب فراگیر زنان، توضیحات رضایی درباره لابی شهردارشدنش، "تدلیس سیستماتیک" اهانت آشکار به مردم و ... از جمله مهمترین عناوین خبری احزاب در مرداد ماه سال 1392 بود.

مهمترین عناوین خبری "مردادماه"حوزه احزاب1392 را در این گزارش می‌خوانید.


منوچهر متکي از دبير کلي کانون فارغ التحصیلان شبه قاره هند استعفا داد

منوچهر متکي ضمن اعلام استعفاي خود از دبير کلي کانون فارغ التحصیلان شبه قاره هند، علي حکيم جوادي را به عنوان دبير کل جديد معرفي کرد.



آيت‌الله هاشمي رفسنجاني: نتيجه انتخابات 24 خرداد، اميد، آرامش و مشي عقلانيت را براي كشور به ارمغان آورد

رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: نتيجه انتخابات 24 خرداد، اميد، آرامش و مشي عقلانيت را براي كشور به ارمغان آورد كه در سايه اين اميد، مي‌توان با همت مردم اميدوار در صورت عدم ايجاد موانع، كشور را به وضع مطلوب رساند.


رضایی: تشکیل حزب فراگیر زنان کلید خورد

قائم مقام سياسي جامعه زینب(س) گفت: جلسه مقدماتي در زمينه تشکيل حزب فراگير زنان با حضور کارشناسان و متخصصان مباحث زنان و دبیر کل جامعه زینب (س) برگزار شد.

روز قدس؛ روز مقابله با ابر قدرتها، بیداری و هوشیاری و رهایی از قید اسارت است

رئیس مجلس خبرگان رهبری در پيامي به مناسبت یوم الله جهانی قدس تاکيد کرد: روز قدس یک روز جهانی است روز مقابله مستضعفین با مستکبرین، روز پاسداشت کرامت و آزادی انسانی، روز مقابله با ابر قدرتها، روز بیداری و هوشیاری، روز رهایی از قید اسارت و بردگی قدرت های شیطانی و بالاخره روز پیوستن به خداو اتکا به قدرت لایزال الهی است.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان: ممنوعیت فعالیت حزب مشارکت به دلیل نقض قوانین اساسی جمهوری اسلامی

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: هر حزبی که ناقض اصول و قوانین اساسی جمهوری اسلامی باشد نمی تواند مجوز فعالیت سیاسی را اخذ کند.

غرضی در گفتگوی تفصیلی با باشگاه خبرنگاران: رئيس‌جمهور وکيل مردم است رئيس مردم نيست/ چک سفید امضاء دست هیچکس ندهید

محمد غرضی از تایید صلاحیت خود مبنی براینکه از نظر نظام حکومتی مانعی برای وی وجود ندارد ابرازخرسندی می‌کند و معتقد است که باید در قانون اساسی واژه وکیل جمهور جایگزین رییس جمهور شود و همچنین حواشی ایجاد شده نسبت به خود را ناشی از فعال بودنش در عرصه اجتماعی سیاسی می‌داند.



رضایی: دبیر مجمع خواهم ماند/ هیچ لابی را برای شهرداری تهران انجام ندادم

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: تا به این لحظه بنده هیچ‌گونه فعالیتی را در جهت تصدی پست شهرداری تهران انجام ندادم.

مجوز تشکيل حزب مردمي اصلاحات از سوي وزارت کشور صادر شد

دبير جبهه مردمي اصلاحات گفت: براي تشكيل حزب مردمي اصلاحات بعد از تلاش‌هاي مستمر موفق به اخذ مجوز از سوي كميسيون ماده 10 احزاب و وزارت كشور شديم و در حال حاضر در حال پيگيري برگزاري كنگره‌اي ظرف روزهاي آينده و هماهنگي با وزارت كشور هستيم.

لاريجاني: احمدي‌نژاد براي رسيدن به اهدافش همه را به دنبال خود مي‌کشيد

رئيس ستاد حقوق بشر گفت: اشکال احمدی‌نژاد این بود که تصمیمات خويش را نمی‌ساخت و معتقد بود که همه را براي رسيدن به اهدافش باید به دنبال خود بکشاند و وقتي اين اتفاق نمي‌افتاد از ادامه راه باز مي‌ايستاد، هیچ سیستم مدنی در دنيا این طور عمل نمی‌کند.





حبیبی در گفتگوی تفصیلی با باشگاه خبرنگاران: دکتر روحانی یک اصولگرا است/ ایده تشکیل حزب فراگیر عملی نیست/ عدم ائتلاف، آسیب‌ جریان اصولگرایی

دلايل تحقق حماسه سياسي، اولويت‌ها و چالش‌های پيش روی دولت يازدهم، نقاط قوت و ضعف دولت‌های نهم و دهم ، آسيب شناسی جريان اصولگرايی و برنامه‌های آتي حزب موتلفه اسلامی مهمترين محور گفتگوي تفصيلي ما با دبير كل حزب موتلفه اسلامی بود.



توصیه آيت‌الله هاشمی به مجلس دربارۀ کابینه


من می‌خواستم کابینه‌ای را معرفی نکنم که نشانگر عدم وحدت و توجه به‌یک جریان، بیش از جریان دیگر باشد.


تقدیر عارف از خانواده ۳ کوهنورد مفقود شده

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از خانواده سه کوهنورد مفقود شده تقدیر کرد.


واژه "تدليس سيستماتيک"، اهانت آشکار به راي مردم/ تغيير موضع و عقب‌نشینی از ادعای تقلب

باشگاه خبرنگاران طي مصاحبه با فعالان عرصه سياسي و نيز افراد حقوقي واژه "تدليس سيستماتيک" را بررسي کرده و همچنين دلايل اصلي مبني بر ادعاي مطرح شده و اختراع واژه جديد را تبيين کرده است.

كودتايي با رنگ آمريكايي و لعاب انگليسي/ ماجراي تحويل "چك سفيد" بريتانيا به اشرف پهلوي

كودتاي 28 مرداد 1332 و سقوط دولت ملي گراي مصدق، سرآغاز ديكتاتوري افسار گسيخته محمدرضا پهلوي بر كيان ايران بود. محمدرضا شاه پس از كودتای 28 مرداد 1332 با حمايت اربابان آمريكايي خود، قدرت فزاينده‌اي يافت و بيش از پيش بر طبل طغيان و ظلم كوبيد؛ هرچند خروش خشم مردم مسلمان ايران در بهمن 1357 كاخ ظلم پهلوي را ويران ساخت.

آیت الله هاشمی رفسنجاني: همه کار من در انتخابات این بود که چند دقیقه در وزارت کشور حاضر شدم و ثبت نام کردم

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: همه کار من در این انتخابات این بود که چند دقیقه در وزارت کشور حاضر شدم و ثبت نام کردم و حتی یک کلمه هم مصاحبه نکردم.





انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار