خان محمدی: به نظر من پرسپولیس به فقر تاکتیکی رسیده است

حسن خان محمدی بازیکن سالهای گذشته تیم فوتبال پرسپولیس که در اوج آمادگی زمانی که درهمین تیم فعالیت می‌کرد، بدلیل مصدومیت شدید مجبور به خداحافظی زود هنگام از دنیای فوتبال شد.

حسن خان محمدی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران و در خصوص فعالیتهای این روزهای خود اظهار داشت: درحال حاضر در تیم ایراندا مشغول فعالیت هستم و تیم ما درحالی که سه هفته تا پایان فصل مانده در صدر جدول قرار گرفته است و امیدواریم با کسب نتایج دلخواه در هفته های آینده به لیگ دسته سوم فوتبال صعود کنیم.

وی در خصوص مدرک مربیگری خود ادامه داد: مدرک مربیگری B را دارم و تا چند وقت دیگر درکلاس‌های مربیگری A شرکت خواهم کرد.

وی در ادامه و در پاسخ به این سوال که در بازی دوستانه پرسپولیس مقابل آث میلان انتظار می رفت شما هم حضور داشته باشید اما این اتفاق نیافتاد، علت عدم حضور شما چه بود گفت: با وجود اینکه جزو بازیکنان دعوت شده بودم، اما چون شرایط برای سفرکربلا اماده بود به سفر کربلا رفتم وبه همین دلیل در این بازی حضور نداشته‌ام.

وی در خصوص نحوه همکاری وی با باشگاه پرسپولیس بیان کرد: به عنوان پیشکستوت درکنار سایر پیشکسوت‌ها حضور دارم.

وی همچنین گفت: دردورانی که از فوتبال حرفه‌ای دور شدم باز هم ورزش می‌کردم.

وی در پاسخ به این سوال که چه شد که به عنوان بازیکن از فوتبال حرفه‌ای فاصله گرفتید؟ گفت: مصدومیت من خیلی شدید بود به نحوی که پزشک مرا از ادامه فوتبال حرفه‌ای منع کرد و در آن زمان همه چیز دست به دست هم داد تا من در بیست‌و شش سالگی از فوتبال خداحافظی کنم.

او در مورد ناراحت شدنش از این خداحافظی زود هنگام بیان کرد: نه به هیچ وجه انگار خواست خدا بود. در آن زمان در فوتبال و احتملاً خیلی مشکمل پیدا کرده بودم که با این اتفاق و فاصله گرفتم از فوتبال شرایطم خیلی بهتر شد.

وی در خصوص مسائل مالی شرایط کار در یم ایرلند و مدت پیوستنش به این تیم اظهار داشت: شرایط بد نیست اما به خاطر مسائل مالی به این تیم نرفته‌ام وهدفم کار کردن به عنوان مربی و آن دیده شدنم است و مدت زیادی نیست که به این تیم آمده‌ام و حدود چهار- پنج ماه است.

وی همچنین درباره‌ بزرگترین آرزوی فوتبالی‌اش در حیطه‌ ی مربی‌گری گفت: دوتس دارم در یکی از کشورهای اروپایی مربی‌گری کنم همانطور که در زمان فعالیتم به عنوان بازیکن چنین هدفی داشتم اما نشد.

وی صحبت‌های خود را این طور ادامه داد: تیم خاصی مدنظرم نیست، برایم این مهم است که فردی از ایران بتواند توان مندی مربیان ایرانی را در لیگ‌های اروپایی اثبات کند.

وی در جواب آخرین سوال در مورد وضعیت این روزهای تیم پرسپولیس گفت: به نظرم چند ضعف وجود دارد، یکی این که از لحاظ مدیریتی به مشکل خورده‌اند و دیگری اینکه به نظر من پرسپولیس به فقر تاکتیکی رسیده است.

وی در پایان صحبت‌هایش گفت: از همسرم به خاطر همه زحمت‌هایی که کشیده است تشکر می‌کنم و امیدوارم بتوانم جبران کنم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار