قم/

مخابرات قهرمان لیگ تنیس روی میز قم

تیم تنیس روی میز مخابرات قهرمان لیگ تنیس روی میز باشگاه‌های قم شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، رقابت‌های لیگ تنیس روی میز باشگاههای استان قم با شرکت 10 تیم به پایان رسید و طی آن تیم مخابرات به عنوان قهرمانی دست یافت.

در این مسابقات در گروه یک تیم‌های شهید محمدی، مخابرات، مقاومت بسیج، پیشکسوتان و نیروهای مسلح حضور داشتند و در گروه دو تیم‌های باشگاه خورشید، بکایی، فجر، شهرداری و تفرش با هم رقابت کردند.

در مسابقات دور گروهی که در 5 دور برگزار شد در دور نخست مخابرات سه بر صفر مقاومت را شکست داد و نیروهای مسلح سه بر یک از سد پیشکسوتان گذشت ضمن اینکه تیم‌های تفرش و بکایی نیز از سد حریفان خود گذشتند.

در دور دوم مسابقات، شهید محمدی سه بر یک مقاومت را برد و مخابرات بر نیروهای مسلح غلبه کرد و مسابقه جذاب باشگاه خورشید و فجر 3 بر 2 به سود خورشید خاتمه یافت ضمن اینکه بکایی نیز تفرش را از پیش رو برداشت.

سومین دور مسابقات تنیس روی میز باشگاه‌های قم با برتری شهید محمدی بر پیشکسوتان و مخابرات بر نیروهای مسلح پیگیری شد در حالی که شهرداری برابر خورشید 3 بر صفر شکست خورد و تفرش 3 بر 2 فجر را مغلوب کرد.

در مسابقات دو چهارم تیم‌های شهید محمدی، مخابرات، بکایی و تفرش با کسب پیروزی برابر حریفان خود به صعود از مرحله گروهی نزدیک شدند.

ترکیب تیم مخابرات را در این مسابقات علیرضا امراء، محمد امین منتظری، رضا رئوف‌نژاد، مجید یابنده و حسین امیری با مربیگری حسین خوشنویس تشکیل دادند.

در پایان این مسابقات با حضور سید مهدی غیاثی معاون اداره کل ورزش وجوانان استان قم جوایز نفیسی از طرف هیئت تنیس روی میز استان قم به تیمهای بر‌تر اهدا شد.

در حاشیه این رقابت‌ها مراسم تودیع عباس اشعری فرد که 23 سال رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم بود برگزار شد./ش


برچسب ها: قم ، مخابرات ، قهرمان ، تنیس ، روی ، میز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.