در سالگرد شکوفایی انقلاب اسلامی؛

"کامران شرفشاهی": مدیریت فرهنگی از درک مسئله پردازش به انقلاب ناتوان است

"کامران شرفشاهی" گفت: مدیریت فرهنگی از درک مسأله پردازش به انقلاب به عنوان دوره تاریخی که در سایه جنگ تحمیلی قرار گرفته، ناتوان است.

"کامران شرفشاهی"، شاعر در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران؛ با اشاره به ناتوانی مدیریت فرهنگی کشور از درک مسئله پردازش ادبی به انقلاب اسلامی افزود: درخصوص ادبیات انقلاب اسلامی باید گفت به واسطه وقوع جنگ تحمیلی به فاصله کوتاهی از شکوفایی انقلاب اسلامی شاعران و نویسندگان علی‌رغم تمایل خود از پردازش کمی و کیفی مناسب به این رویداد تاریخی بازمانده‌اند.
 
به گفته شرفشاهی، مدیریت فرهنگی برای درک هرچه بهتر مسئله پردازش ادبی به انقلاب اسلامی باید آثار انقلابی خلق شده را گردآوری و منتشر کرده و از سوی دیگران شاعران و نویسندگان قدم برداشته در حوزه خلق آثاری با موضوع انقلاب اسلامی را حمایت کند.
 
وی در ادامه، اشاره کوتاهی به عطش همیشگی شاعران و نویسندگان برای تحقق آزادی بیان در جامعه کرد و تصریح کرد: خیزش بزرگ ادبی ما در سال‌های پس از شکوفایی انقلاب اسلامی و جهش بزرگمان در حوزه شعرآیینی گواه سعی نویسندگان و شاعران در خروج از روند تهیه آثاری با هدف صرف بیان نفسانیات غیرمرتبط با دغدغه جامعه و ورود به حوزه دغدغه‌های مردم است.
 
انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار