اولین تصویر از نسخه قرمز نکسوس ۵ منتشر شد + عکس

از آن جا که نوکیا و اپل گوشی‌های خود را در رنگ بندی های متنوع به بازار عرضه کردند، حالا نوبت گوگل رسیده که که نکسوس خود را در رنگ قرمز ارائه کند شاید گوگل نیز علاوه بر قرمز رنگ‌های دیگری از نکسوس ۵ را نیز عرضه کند.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات؛ از آن جا که نوکیا و اپل گوشی‌های خود را در رنگ بندی های متنوع به بازار عرضه کردند، حالا نوبت گوگل رسیده که که نکسوس خود را در رنگ قرمز ارائه کند شاید گوگل نیز علاوه بر قرمز رنگ‌های دیگری از نکسوس ۵ را نیز عرضه کند.



باز هم  EVLeaks تصویری از نکسوس ۵ قرمز رنگ را منتشر کرده است که می‌توان گفت یکی از  واضح‌ترین تصاویر منتشر شده از این اسمارت فون است. همچنین بر اساس اسناد منتشر شده از اپراتور Sprint مشخص شد که نسخه‌ی قرمز رنگ نکسوس ۵ روز ۴ فوریه یعنی ۱۵ بهمن ماه در فروشگاه اینترنتی گوگل‌پلی قرار خواهد گرفت.

پیش از این نیز تصویری از نکسوس ۵ قرمز رنگ منتشر شده بود که همراه با آن شایعاتی نیز مبنی بر وجود نسخه ی زرد رنگ از این تلفن‌هوشمند به گوش رسید. نکسوس ۵ که با همکاری ال‌جی به بازار عرضه شده است، هم اکنون در رنگ‌های سفید و سیاه در بازار موجود است. حالا باید هر لحظه منتظر معرفی رسمی نکسوس ۵ قرمز رنگ یا نکسوس ۵ در رنگ‌های دیگری باشیم.





اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار