آخر هفته با بسته هفتگی دریچه – شماره 43؛

بهترین «نرم‌افزارهاي تلفن همراه» و رايانه در هفته‌اي که گذشت + دانلود

از اینجا می‌توانید بهترین و کاربردی‌ترین نرم‌افزار‌های این هفته شماره ۴۳ دریچه را دانلود کنید؛ نرم افزار‌هایی که به انتخاب شما کاربران محترم جمع آوری شده است.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات؛ بسته هفتگی دریچه شما را در جریان بهترین و کاربردی‌ترین نرم افزارها قرار می دهد. آن دسته از کاربرانی که در طول هفته نمی توانند به صفحه دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران سر بزنند می‌توانند آخر هفته بهترین‌ها را در قالب یک بسته خبری دریافت کنند.

 



 
یکی از بهترین مرورگرها برای رایانه؛

نسخه ۲۷ موزیلا فایرفاکس منتشر شد + دانلود

Firefox محصولی از كمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امكانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر كیفیت و كارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امكانات می دانند.

 

 


نسخه جدید TeamViewer برای رایانه؛

از کامپیوتر خود وارد کامپیوتر دیگری شوید + دانلود

نرم افزار TeamViewer یکی از بهترین و قدرتمندترین ابزارها در زمینه کنترل رایانه از راه دور است. شما به وسیله این نرم افزار می‌توانید از رایانه خود وارد رایانه دیگر شوید. TeamViewer راه حلی مناسب برای به اشتراک گذاری دسکتاپ است. شما می توانید با کنترل از راه دور دسکتاپ دوستانتان به آن‌ها به صورت آنلاین کمک کنید یا شما می توانید صفحه نمایش خود را برای دیگران به نمایش بگذارید.

 

 


 
Adobe Flash Player؛

فلش پلیر رایانه‌تان را به روز رسانی کنید + دانلود

از کلیپ‌ها و بازی‌ها و بسیاری از آموزش های مالتی مدیا گرفته تا انواع تبلیغات و سرگرمی ها و پخش کننده های آهنگ و فیلم تحت وب همه و همه جهت اجرا نیاز به نصب برنامه‌ای تحت عنوان فلش پلیر (Flash Player) دارند. البته برنامه فوق به صورت رایگان توسط سایت Adobeدر اختیار کلیه کاربران قرار می‌گیرد و فقط شما قادر به نصب آنلاین Flash Player بوده و اگر این برنامه به هر دلیلی دچار مشکل شود دوباره باید به سایت فوق مراجعه و به صورت آنلاین این برنامه را نصب کنید.

 

 


برای اندروید؛

اپلیکیشن رسمی یاهو برای مدیریت ایمیل ها + دانلود

یاهو یکی از معتبرین ترین سایت ها ارائه دهنده خدمات ایمیل در جهان است و دارای تعداد کاربران میلیاردی در سراسر جهان است. برنامه Yahoo Mail توسط سایت یاهو به عنوان اپلیکیشن رسمی مدیریت ایمیل ها در تلفن همراه اندرویدی معرفی شده است. شما با استفاده از این نرم افزار می توانید به آسانی ایمیل های دریافتی خود را مدیریت کنید و برای دوستان و آشنایان خود ایمیل ارسال کنید. برنامه دارای محیط کاربری زیبا و همه جانبه است، یعنی می توانید مانند بستر مرورگر به مدیریت ایمیل ها خود بپردازید. در ضمن با استفاده از این نرم افزار می توانید چندین اکانت یاهو را مدیریت کنید.
 

 


برای رایانه؛

واترفاکس مرورگری با سرعت بارگذاری بالا + دانلود

Waterfox مرورگری است بر مبنای مرورگر فایرفاکس که مخصوص سیستم عامل‌های 64 بیتی طراحی شده است. Waterfox علاوه بر امنیت بالا، تمام قابلیت های فایرفاکس ویندوزهای 32 بیتی را در خود جای داده است.

 

 


نسخه 2.1.3؛

نسخه جدید "VLC Media Player" برای رایانه عرضه شد + دانلود

بدون شک VLC Media Player یکی از محبوب‌ترین نرم افزارهای پخش کننده فایل‌های صوتی و تصویری در بین کاربران است که از مهم‌ترین قابلیت‌های این برنامه می‌توان به امکان پخش در طیف وسیعی از فرمت‌ها، امکانات حرفه‌ای و پیشرفته برای کنترل نحوه پخش ویدیو اشاره کرد. با نصب VLC دیگر نیاز نیست نرم افزارهای سنگینی را روی رایانه خود نصب کنید و فضای RAM را اشغال کنید چرا که این برنامه قابلیت پخش 99 درصد فایل‌های چندرسانه‌ای را دارد.

 

 


 
برای اندرویدی‌ها؛

نسخه ۲۷ موزیلا فایرفاکس در تلفن همراه شما + دانلود

با مرورگر فایرفاکس برای موبایل، شما می توانید تاریخچه ها، بوک مارک ها و کلمه های عبور بین کامپیوتر و موبایل خود را هماهنگ کنید. همچنین شما این امکان را دارید تا افزونه های فایرفاکس را نیز برروی آن نصب کنید و با این کار فایرفاکس شما همان چیزی می شود که شما دوست دارید.

 

 


 
برای ios؛

فرمول‌های فیزیک و شیمی برای تلفن همراه + دانلود نرم افزار

Formula MAX یک نرم افزار آموزشی مناسب برای دانش آموزان و دانشجویان رشته های شیمی و فیزیک است. در این نرم افزار بیش از 1150 فرمول مرتبط با دروس فیزیک و شیمی گنجانده شده است که اکثر فرمول ها کاربردی بوده و در بیشتر محاسبات این درس ها از آن ها استفاده می شود. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: امکان جستجو در فرمول ها، وجود گزینه هایی برای ایمیل صفحات، وجود ماشین حساب مثلثاتی و ... اشاره کرد.
 
 

 


برای اندروید؛

وبگردی سریع و آسان با Next Browser + دانلود

با مرورگر اینترنتی Next Browser می توانید به راحتی به وبگردی در فضای مجازی بپردازید، همچنین با تنظیمات Speed Dial می‌توانید تعدادی از صفحات مورد علاقه خود را که همیشه به آن‌ها سر می‌زنید در صفحه اول قرار دهید و به آن ها راحت‌تر دسترسی داشته باشید. از ویژگی‌های این نرم افزار می‌توان به پشتیبانی از تب‌ها (Tab Browsing) و استفاده از پلاگین های مختلف نیز اشاره کرد.

 

 


 
مترجم آنلاین ؛

به بیش از 100 زبان دنیا مسلط شوید + دانلود

Translator Speak& Translate Pro گوشی اندروید شما را به یک مترجم جیبی تبدیل خواهد کرد! که همیشه همراه شما است و می توانید از آن در سفر، مذاکرات تجاری و یا گفتگو استفاده نمایید. برنامه دارای بیش از ۱۰۰ زبان زنده دنیا می باشد که زبان شیرین پارسی را هم شامل می شود.
 
 

 


برای رایانه

افزایش سرعت مرورگر فایرفاکس با Firefox Booster + دانلود

مرورگر فایرفاکس از محبوب ترین مرورگرها برای تمامی سیستم عامل ها است. با استفاده از نرم افزار کم حجم Firefox Booster می توانید مرورگر فایرفاکس رایانه تان را بهینه سازی و سبب افزایش سرعت آن شوید. یکی از مهم ترین علل کاهش کارایی و سرعت مرورگرها وجود کرش ها است، با استفاده از این نرم افزار می توانید به آسانی کرش های موجود در مرورگر خود را پاک کنید.
 

 


 
برای اندروید؛

محبوب ترین آنتی ویروس عرضه شده برای اندروید + دانلود

نرم افزار Mobile Security & Antivirus را باید یکی از بهترین آنتی ویروس های موجود برای سیستم عامل اندروید دانست، برنامه معرفی شده محصول شرکت بزرگ AVAST است. برنامه موفق به کسب امتیاز 4.5 ستاره در فروشگاه گوگل پلی شده است. برنامه می تواند به بهترین شکل ممکن ویروس ها، تروجان ها و نرم افزارهای جاسوسی را بین ببرد، اصلی ترین ویژگی نرم افزار وجود موتور اسکن قدرتمند است، که می تواند تمامی قسمت های تلفن همراه اندرویدی را بدون هیچ مشکلی آنالیز و در صورت وجود تهدید آن را بر طرف کند. همچنین نرم افزار علاوه بر آنتی ویروس یک برنامه قدرتمند امنیتی است و شما می توانید با استفاده از این نرم افزار گوشی سرقت شده خود را از طریق سایت AVAST پیدا کنید.
 
 

 


 
پخش آنلاين به همراه يادآوری زمان برنامه؛

تلویزیون "چی داره؟" + دانلود نرم افزار

"چی داره" نرم افزاری ایرانی است که گوشی همراه شما را تبدیل به یک تلویزیون هوشمند می کند. این برنامه بهترین های سیما را با توضیحات و اطلاعات دقیق از زمان پخش آن معرفی می کند. با این برنامه می توانید شبکه های سیما را به صورت آنلاین مشاهده کنید یا در قسمت یادآوری ها زمان پخش برنامه را مشخص کنید تا نرم افزار آن را به شما یادآوری کند.

  

 


 
Run The Map

نرم افزاری برای پیاده روی + دانلود

شما در روز چقدر پیاده روی می کنید؟ برنامه هفتگی و یا ماهیانه شما چه میزان فعالیت فیزیکی را نشان می دهد؟ با نصب این نرم افزار بر روی گوشی خود می توانید دویدن و پیاده روی روزانه خود را اندازه بگیرید و برنامه منظمی برای آن بچینید.
 

 


محیط ویندوز رایانه خود را زیبا کنید + دانلود نرم افزار

اگر از محیط تکراری و خسته کننده ویندوز رایانه خود خسته شده اید، دریچه یک نرم افزار ویژه جهت ایجاد تغییرات اساسی در سبک و چهره ویندوز آماده کرده است که می تواند رایانه شما را زیباتر جلوه دهد. این نرم افزار XWidget یک ویدجت حرفه ای است که می تواند گجت های مختلفی از جمله ساعت، وضعیت آب و هوا، اطلاعیه ها، وضعیت رم و ... را به صفحه نمایش رایانه اضافه کند و سبب زیبایی صفحه نمایش رایانه شود.
 

 


آخرين نسخه نرم افزار The Bat؛

تنها نرم افزار مديريت ايميل‌ها كه مايكروسافت آن را تاييد مي كند + دانلود

این نرم افزار مورد تایید مایکروسافت است و آرم تاییدیه "Certified for Vista” را نیز دارد و دارای بالاترین سطح سازگاری با ویندوز می باشد.

 


برای اندروید؛

400 لغت مهم و ضروری برای آزمون تافل را بیاموزید + دانلود

چگونه در آزمون تافل بالاترین امتیاز را بگیریم تا افق ها برویمان گشوده شوند؟! این بهترین جمله برای وصف همین اپلیکیشن به اذعان نویسنده آن است. این اپلیکیشن با بیانی ساده و روان، یکی از منابع مهم آمادگی برای تافل می باشد، برنامه شامل آموزش 400 لغت پرکاربرد زبان انگلیسی بوده و زبان آموزان را برای آزمون تافل آماده می کند.

 

 


 
نرم افزار ایرانی هواشناسی برای اندروید؛

گوشی خود را به مرکز پیش بینی وضع هوا تبدیل کنید + دانلود

هواشناس بجای دریافت اطلاعات از یک منبع، تقریبا از 18 مرکز علمی و تحقیقاتی بین المللی اقدام به جمع آوری اطلاعات مورد نیاز خود می کند. این مساله به این خاطر مهم است که تمام عملیات تحلیل اطلاعات به وسیله کامپیوتر ها و به صورت کاملا اتوماتیک انجام می شود و امکان اشتباه وجود دارد. لذا ترکیب اطلاعات چند منبع با یکدیگر و میانگین گرفتن از تمام اطلاعات باعث می شود که دقت نتایج به دست آمده بالاتر رود.

 

 


ios و اندروید؛

با این بازی ذهنتان را آرام و تمرکزتان را افزایش دهید + دانلود

KAMI  یک بازی بسیار زیبا و البته آرامش بخش است که است که از۶۳ پازل منحصر به فرد دست ساز ساخته شده است . 
 

 


 
داروخانه بنفش؛

کامل ترین نرم افزار دارویی ویژه اندرویدی ها + دانلود

 داروخانه بنفش یک اپلیکیشن کامل و مرجع در زمینه ویژگی ها و خواص نوع داروهاست، که برای سیستم عامل اندروید عرضه شده است. برنامه معرفی شده توسط برنامه نویسان کشورمان تهیه شده است و دارای بخش های چون: گروه دارویی، موارد مورد مصرف، مکانیزم اثر دارو، عوارض جانبی، هشدارهای مصرف، تداخل دارویی و نکاتی برای مصرف است. اطلاعات موجود در نرم افزار از منابع معتبر و قابل اعتماد جمع آوری شده است.

 


جاوا و اندروید؛

نسخه جدید همراه بانک ملی + دانلود نرم افزار

 بانک ملی یکی از بزرگ ترین بانک های ایرانی است که میلیون ها نفر در این بانک حساب دارند. حال شما می توانید با نصب همراه بانک ملی بر روی گوشی خود حساب بانکی خود را به وسیله ی تلفن همراه مدیریت کنید. نرم افزار برای سیستم عامل های جاوا و اندروید ارائه شده است. توجه: به منظور پرهيز از ارجاع مشتريان بانک به  شعب و جهت پوشش هر چه فراگير تر مشتريان ضمن رعايت جوانب امنيتی سامانه، جهت ثبت نام مشتريان استفاده کننده از سامانه ، از رمز حساب که در سرويس های تلفنی نیز قابل استفاده است.

 


تقویم شمسی ۱۳۹۳ برای اندرویدی‌ها + دانلود

  تا قبل از آغاز سال 93، با اجرای این برنامه با روز شمار سال نو مواجه می‌شوید که با لمس آن می‌توانید وارد برنامه شوید. پس از ورود به سال 93، برنامه به صورت خودکار برنامه شما را به ماه و روز جاری هدایت می کند. همچنین می‌توانید با فلش‌های بالای صفحه در بین ماه های سال (1393) پیمایش کنید. همچنین با کمک علامت تنظیم گوشه صفحه، می‌توانید به ماه مورد نظر سریعتر دسترسی داشته باشید. گفتنی است که این تقویم مختص سال 1393 شمسی می‌باشد.

 


 
ویژه اندرویدی‌ها؛

انتقال فایل‌ها با استفاده از wifi و nfc + دانلود نرم افزار

با پیشرفت فناوری راه های مختلفی برای انتقال فایل ها به وجود آمده است که امروزه مرسوم ترین آن ها استفاده از بستر wifi و nfc است. برای استفاده از بسترهای معرفی شده نیاز به نصب یک نرم افزار جانبی است که می توانید با نصب این نرم افزار SuperBeam | WiFi Direct Share به انتقال فایل به روش های ذکر شده بپردازید. در ضمن سرعت انتقال در این بسترها فوق العاده بالا است و می توان گفت چندین برابر بلوتوث سرعت دارند.
 

 


برای گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی؛

طراحی سه بعدی با اتوکد + دانلود

AutoCAD 360 یک نرم افزار بسیار کاربردی برای معماران، مهندسان و یا دانشجویان عمران است. اتوکد نرم افزاری است که برای ترسیم نقشه های مهندسی و صنعتی به کار می رود.

 

 


 
برای اندروید؛

افزایش کیفیت دوربین تلفن همراه + دانلود نرم افزار

Snap Camera HDR یکی از بهترین نرم افزارهای موجود برای افزایش کیفیت دوربین گوشی هوشمند در حالت های عکس برداری و تصویر برداری است. برنامه با استفاده از الگوریتم های خود به شما کمک می کند تا از نهایت قدرت دوربین گوشی خود استفاده کنید و تمامی باگ های موجود نرم افزاری مرتبط با دوربین را از بین می برد. برنامه علاوه بر افزایش کیفیت تصویر برداری ابزارهای مختلفی را برای خلق تصاویر هنری و متنوع در اختیار شما قرار می دهد که برخی از آن ها عبارت اند از: وجود حالت تشخیص چهره، حالت های پارانوما متنوع، سرعت بالا در عکاسی به صورت پشت سر هم، فوکوس برای فیلم برداری و ... .
 

 


 

نرم افزاري ويژه براي فوتبال دوستان + دانلود

این برنامه بیش از 100 لیگ و جام معتبر دنیا از جمله بوندس لیگا، لیگ برتر انگلیس، سری آ، لالیگا، جام باشگاه های اروپا، جام جهانی و… را به همراه گزارش زنده از بازی، نتایج آن، زمان بازی ها، ترکیب تیم ها و بسیاری از موارد دیگر را برای شما نمایش می دهد.

 


 
آخرين نسخه نرم افزار Event Log Explorer ؛

تجزیه و تحلیل وقایع ثبت شده در ويندوز + دانلود

0 Event Log Explorer 4.3 beta 1 نرم افزاری کاربردی برای مدیریت و نظارت بر سیستم است که رویدادهای سیستم را بطور کامل نمایش و ذخیره می کند.

 

 


برای رایانه؛

تبدیل تصاویر به نقاشی + دانلود نرم افزار

FotoSketcher یک نرم افزار ویژه برای کسانی است که علاقه به خلق تصاویر هنری و نقاشی دارند. شما با استفاده از نرم افزار معرفی شده می توانید به آسانی و تنها با چند کلیک تصاویر مورد نظر خود را به عکس هایی در سبک نقاشی تبدیل کنید. برنامه ابزارهای مختلفی برای طبیعی جلوه دادن تصاویر نقاشی در اختیار شما قرار می دهد که برخی از آن ها عبارت اند از: قاب های اختصاصی، مد های مختلف، مکان سفارشی سازی رنگ و ... .

 


Momento برای iOS و ویندوزفون؛

چاپ خاطرات شما در یک مجله خصوصی + دانلود

Momento به شما کمک می کند تا فعالیت های روزانه، افکار، ایده ها و عکس های خود را ثبت کنید. از ثبت این لحظه ها Momento  برای شما یک مجله جذاب می سازد.

 

 


 
Google Translate؛

دیکشنری آنلاین در گوشی اندرویدی شما + دانلود

Google Translate یک دیکشنری کم حجم و قدرتمند برای گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی است. این برنامه قابلیت ترجمه کلمات و جملات را به 64 زبان مختلف از جمله زبان فارسی را دارد. همچنین شما می توانید به جای تایپ کلمه مود نظر آن را بگویید تا برنامه معنی آن کلمه را برای شما ترجمه و یا تلفظ کند که قادر به تشخیص 17 زبان گفتاری و ترجمه شنیداری آن به 40 زبان را داراست. اگر روزانه با سایت‌های خارجی زبان زیادی سر و کار دارید این برنامه برای شما 100 درصد مفید خواهد بود چرا که برنامه قابلیت ترجمه آن به زبان فارسی را نیز دارد.

 

 





گردآوری از: سالار واعظی






 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۰۷:۵۰ ۲۰ تير ۱۳۹۳
باسلام وتشکر فراوان توی دانلود کمی به مشکل برمیخورم لطفا اگرمقدور ه کمی راهنمایی بفرمایید
Germany
حامد
۱۶:۰۵ ۱۷ اسفند ۱۳۹۲
بسیار مفید بود
Iran (Islamic Republic of)
مرضیه
۱۸:۱۰ ۱۵ اسفند ۱۳۹۲
عالیه خیلی ممنون.هفته های بعدی هم منتظر برنامه های خوبتون هستیم
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۳:۵۰ ۱۵ اسفند ۱۳۹۲
برای سیمبین اصلا نرم افزار ندارید لطفا نرم افزار و تقویم 93 برای سیمبین قراردهید. باتشکر
United States of America
hamzeh
۲۲:۲۶ ۱۲ اسفند ۱۳۹۲
مرسی
Iran (Islamic Republic of)
یکی
۲۳:۲۴ ۰۷ اسفند ۱۳۹۲
لطفا بازی برای رایانه هم بگذارید
Iran (Islamic Republic of)
الینا
۱۰:۰۹ ۰۱ اسفند ۱۳۹۲
ممنون از برنامه های خوبتون خیلی عالی و کاربردی بودن همشون.مخصوصا برنامه های اندروید
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۱۵:۵۳ ۲۹ بهمن ۱۳۹۲
لطفا برای لب تاب برنامه ی نرو بگذارید با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
mohsen
۱۰:۰۵ ۲۹ بهمن ۱۳۹۲
ممنون
Iran (Islamic Republic of)
علی اکبر رفیعی
۲۰:۳۵ ۲۷ بهمن ۱۳۹۲
ممنون از نرم افزارها و برنامه های خوبتان در همه زمینه ها.
Iran (Islamic Republic of)
علی اکبر رفیعی
۲۰:۳۵ ۲۷ بهمن ۱۳۹۲
ممنون از نرم افزارها و برنامه های خوبتان در همه زمینه ها.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۹:۵۷ ۲۷ بهمن ۱۳۹۲
لطفا نرم افزار بیشتری برای کامپیوتر بگذارید.....ممنون
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۰:۴۰ ۲۷ بهمن ۱۳۹۲
از گرد آورنده ی این محصولات ممنونم
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۳:۴۴ ۲۵ بهمن ۱۳۹۲
لطفانرم افزاروبازی برای جاواهم درسایت قراردهید
Hong Kong
علی
۱۴:۵۵ ۲۵ بهمن ۱۳۹۲
لطفا بازی ایرانی و جذاب فروت کرفت را معرفی کنید.
Hong Kong
علی
۱۴:۵۲ ۲۵ بهمن ۱۳۹۲
لطفا نرم افزار zapya را هم معرفی کنید.ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۶ ۲۵ بهمن ۱۳۹۲
باسلام

.لطفا تیتر نزنید((بهترین نرم‌افزارهاي تلفن همراه و رايانه در هفته‌اي که گذشت + دانلود))چون تمام برنامه ها برای اندروید قابل استفاده هستند وبرنامه های کامپیوتر در حداقل.
Iran (Islamic Republic of)
بیکار
۱۲:۰۷ ۲۵ بهمن ۱۳۹۲
خوب بود
نرم افزار جدید بیشتری برای کامپیوتر بگذارید.
Iran (Islamic Republic of)
amir
۱۰:۵۴ ۲۵ بهمن ۱۳۹۲
لطفا بازی و نرم افزار های بیشتری برای رایانه اماده کنید با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
amir
۱۰:۴۹ ۲۵ بهمن ۱۳۹۲
لطفا بازی ونرم افزار های بیشتری برای رایانه اماده کنید با تشکر
آخرین اخبار