رییس سازمان ورزش شهرداری تهران:

35فعالیت ورزشی رایگان در ایستگاه های تفریحات ورزشی/استقبال شهروندان از ایستگاه های تفریحات ورزشی فراتر از انتظار است

رییس سازمان ورزش شهرداری تهران با بیان اینکه استقبال مردم از ایستگاه های تفریحات ورزشی بسیار خوب بوده،گفت: 35 فعالیت ورزشی رایگان در ایستگاه های ورزشی در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  سیدمحمد آقامیر با اشاره به اینکه روز 17 ربیع الاول (یکشنبه 29 دی ماه) ایستگاه های تفریحات ورزشی راه اندازی شد، اظهار کرد: هر هفته در روزهای جمعه از ساعت 8 تا 11 صبح در 123 نقطه تهران ایستگاه های تفریحات ورزشی در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

رییس سازمان ورزش شهرداری تهران به برنامه های ایستگاه های تفریحات ورزشی اشاره کرد و گفت: در این ایستگاه ها 35 فعالیت ورزشی رایگان در اختیار شهروندان قرار می گیرد که از شهروندان دعوت می کنیم در این همایش خانوادگی بزرگ شرکت  کنند.

وی با تاکید بر اینکه ایستگاه های تندرستی در بوستان ها، سایت های ورزشی و مدارس به صورت گردشی برگزار می شود، ادامه داد: پیاده روی، اسکیت، دوچرخه سواری، طناب کشی، طناب زدن، بازی های فکری، دارت، فوتبال گل کوچیک، بدمینتون، تنیس روی میز، هوا کردن بادبادک و بازی های بومی محلی از ورزش هایی است که شهروندان در این ایستگاه ها می توانند انجام دهند.

رییس سازمان ورزش با اشاره به کارکردهای ایستگاه های تفریحات ورزشی، خاطر نشان کرد: هدف سازمان ورزش شهرداری تهران از برپایی این ایستگاه ها ایجاد زندگی فعال برای شهروندان و همچنین ایجاد نشاط در زندگی روزمره شهروندان است.

 آقامیر با اشاره به تفاهم نامه ای که سازمان ورزش با سازمان ترافیک مناطق به امضا رسانده، اظهار کرد: در این تفاهم نامه که چندی پیش بسته شده محدوده های ایستگاه ها مشخص شده است که بر اساس آن سازمان ترافیک ، در روزهای جمعه هماهنگی های لازم برای حضور شهروندان را انجام خواهد داد.

وی ادامه چگونگی روند ایستگاه های ورزش را به استقبال شهروندان منوط دانست و ادامه داد: انتظار ما این است که همانند شب های رمضان که خانواده ها از افطار تا سحر در بوستان ها جمع می شدند اکنون روزهای جمعه در این ایستگاه ها به ورزش بپردازند.

رییس سازمان ورزش خاطر نشان کرد: تجهیزات ایستگاه ها توسط مناطق تهیه شده که برای روزهای جمعه آن را مستقر می کنند و در آخر برنامه نیز آن را به جای دیگری انتقال می دهند. این در حالی است که اعتبار ایستگاه را مناطق پرداخت کرده اند.
انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار