استقرار ادارات مورد نیاز در شهرستان ملارد را پیگیری می‌کنیم/اعتقادی به کارهای نمایشی و غیرواقعی نداریم

فرماندار ملارد از پیگیری جدی مجموعه فرمانداری به منظور استقرار کامل ادارات مورد نیاز این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران داوود کرمی در نشست صمیمی با خبرنگاران و اصحاب رسانه که در محل بخشداری صفادشت برگزار شد ضمن تبریک ایام مبارک دهه فجر و تاکید بر حضور جدی آحاد مردم در مراسم 22 بهمن اظهار داشت: زمانی که امکان تخصیص اعتبار وجود ندارد نباید اقدام به کلنگ زنی و تعریف پروژه نمود زیرا نمایش عملکرد غیرواقعی باعث سرخوردگی مردم می‌شود.
 
وی در ادامه افزود: اعتقادی به کارهای نمایشی و غیرواقعی نداریم و تلاش ما بر این است تا پروژه‌ها به صورت واقعی و کارشناسی و با مشارکت فعالانه بخش خصوصی عملیاتی شود.
 
وی در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران در خصوص خلا وجود برخی از ادارات در شهرستان ملارد تصریح کرد: در مجموع ضرورت استقرار 11 اداره در این شهرستان احساس می‌شود و مجموعه فرمانداری به صورت جدی پیگیر این مساله خواهد بود تا به فضل الهی اداراتی که شهرستان ملارد از آن بی‌بهره است ظرف چند ماه آینده در این منطقه استقرار یابند.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: مشکل اصلی ادارات عدم وجود ساختمان برای برپایی آن است که پیرو رایزنی های که با فرم شهرداری ملارد صورت گرفته مقرر شده سایتی به منظور جانمایی برخی از ادارات در این منطقه در نظر گرفته شود که با تحقق آن بخش قابل توجهی از نارسایی موجود در موضوع مورد اشاره قابل رفع خواهد بود.

انتهای‌پیام/

برچسب ها: ملارد ، اداره ، فرماندار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار