تقی‌پور: خوراکچی ثابت کرد مقابل تیمم حرفی برای گفتن ندارد/ داور بازی را از کوچه آورده بودند، داوری بلد نبود

سرمربی تیم فوتسال شهرداری تبریز گفت: برخی از داوران در حد قضاوت رقابت‌های لیگ برتر نیستند گویا داور روز گذشته را از کوچه آورده بودند زیرا به وظایفش واقف نبود.

اسماعیل تقی‌پور در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: پیروزیمان برابر میثاق به دلیل برتری مشهودی بود که نسبت به این تیم در زمین خودش داشتیم. رقابت را به خوبی آغاز کردیم اما برخلاف جریان بازی گل نخست را دریافت کردیم طی بازی و با وجود فشاری که به رقیب آوردیم با به ثمر رساندن دو گل از تیم تهرانی پیشی گرفتیم اما قضاوت داور به پنالتی برای میثاقی‌ها انجامید تا در ثانیه‌های پایانی نیمه نخست کار به تساوی بکشد رقابت پایاپایمان در نیمه دوم ادامه پیدا کرد تا میثاق در 2 دقیقه پایانی پاورپلی کرد اما مانند همیشه توان مقابله با تیم شهرداری تبریز را نداشت تا با دریافت دو گل در 50 ثانیه آخر بازی مغلوب شود.

سرمربی تیم فوتسال شهرداری تبریز افزود: با رقابت برابر تیم خوراکچی در دور رفت و برگشت ثابت کردیم که نسبت به این تیم برتری داریم و وی با وجود تمام توانایی‌هایش مقابل تیم من حرفی برای گفتن ندارد.

تقی‌پور در پایان اظهار داشت: اعتراضاتم نسبت به داوران بی‌تجربه برای قضاوت بازی‌های شهرداری تبریز به جایی نرسید داور دیدارمان با میثاق به حدی توجیه نبود که نظری ناظر داوری بازی را متوقف کرد تا به او یادآوری کند برای چه کاری در زمین حضور دارد و معتقدم وی را از کوچه پیدا کرده و برای قضاوت این دیدار در نظر گرفته بودند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار