" مجله آفریقا "ی شبکه سحر بررسی می کند:

اوج گیری خشونت ها علیه مسلمانان جمهوری آفریقای مرکزی

برنامه زنده " مجله آفریقا " که از سیمای فرانسوی شبکه سحر پخش می شود به موضوعات روز و مرتبط با قاره آفریقا می پردازد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه سحر، برنامه گفت و گو محور " مجله آفریقا " که به تهیه کنندگی جلیل مقدادی تولید می شود یکشنبه ها از سیمای فرانسوی این شبکه به روی آنتن می رود.
 
جلیل مقدادی با اعلام موضوع این برنامه گفت: این برنامه که به موضوعات مرتبط با قاره سیاه در حوزه های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی می پردازد، این هفته افزایش خشونت های گسترده علیه مسلمانان در جمهوری آفریقای مرکزی، زمینه ها و علل درگیری های قبیله ای در این کشور را با حضور مبارک هنیا روزنامه نگار کنیایی مورد بررسی قرار خواهد می دهد.
 
وی با اشاره به محورهایی که در این برنامه به آن ها پرداخته خواهد شد گفت: در این برنامه محورهایی از قبیل دلایل تبدیل شدن بحران سیاسی در آفریقای مرکزی به یک بحران قومی، آیا نسل کشی پیش روی آفریقای مرکزی قرار دارد، علل حملات شبه نظامیان به مسلمین، نقش مداخلات نظامی غرب در بروز درگیری ها و ... مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
 
تهیه کننده " مجله آفریقا " یادآور شد: " مجله آفریقا " شامل بخش های مختلفی است که می توان به پخش گزارش و تصاویر مربوط به موضوع برنامه، گفت و گوی مجری با کارشناس و پخش وله اشاره کرد. احمد نخستین مجری کارشناس این برنامه زنده است و مهشید حاجی ستوده دستیار تهیه کننده و فرید ارس خانی تدوینگر " مجله آفریقا " است.
 
برنامه زنده " مجله آفریقا " سه شنبه ها از ساعت 10:25 به وقت تهران به مدت 30 دقیقه از سیمای فرانسوی شبکه جهانی سحر برای علاقمندان به موضوعات قاره آفریقا به روی آنتن می رود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.