رودهن/

وضعیت پروژه های منابع تامین آب شرب و بهداشتی شرق استان بررسی می شود

سرپرست آب فاضلاب شرق استان تهران در بازدید از منابع و تاسیسات آبرسانی شرق استان گفت: وضعیت پروژه های منابع تامین آب شرب و بهداشتی منطقه مورد بررسی قرار می گیرد.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران در بازدید از تاسیسات آب و فاضلاب این شرکت در حاشیه رودخانه جاجرود و شهر پردیس از نزدیک در روند اجرای طرح های انجام شده و در حال اجرای این شهرها قرار گرفت.

ˈمجتبی صفدریˈدر حاشیه این دیدار که از مخازن و تاسیسات آبرسانی، چاه ها، خطوط انتقال، خطوط شبکه و انشعابات نصب شده در طرح ملی مسکن مهر شهر پردیس و منطقه جاجرود صورت گرفت در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهارکرد: در این بازدید شاهد روند رو به رشد اجرای پروژه ها بودیم که قابل رضایت است.

وی ادامه داد: خدمات رسانی به واحدهای مسکن مهر به عنوان یکی از اولویت های اصلی کار این شرکت در حوزه آب و فاضلاب بوده که در گزارش های ارائه شده در دو سال اخیر فعالیت های بسیار مهمی در این زمینه شکل گرفته است.

صفدری در ادامه به اهمیت اجرای پروژه های آبرسانی تاکید کرد و افزود: به منظور پاسخگویی سریع به دولت تدبیر و امید و اجرای عدالت اجتماعی در مواجهه با اقشار جامعه باید پروژه های نیمه تمام را سریع تر به اتمام رساند.

سرپرست آبفای شرق استان تهران خاطرنشان کرد: با توجه به پیشرفت مطلوب اجرای پروژه ها در شرکت به منظور حفظ و تداوم این روند لازم است با استفاده از شیوه های نوین و همچنین بهره برداری از پتانسیل نیروهای متخصص و با تجربه در راستای اجرای پروژه ها و رفع مشکلات مردم بیش از پیش تلاش کرد./س



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.