رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

کریمی نوروز امسال مقابل صبا روی نیمکت می‌نشیند/بخشش یک جلسه‌ای استیناف ربطی به کمیته انضباطی ندارد

حسن زاده گفت: کریمی با گذرندان هفت جلسه محرومیت و یک جلسه بخشودگی و پرداخت جریمه نقدی می‌تواند روی نیمکت ذوب‌آهن بنشیند.

اسماعیل حسن‌زاده در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد فیروز کریمی، سرمربی جدید تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: حدود یک سال قبل کمیته انضباطی در خصوص فیروز کریمی رأیی صادر کرده که وی را به 10 میلیون تومان جریمه نقدی و هشت جلسه محرومیت از مسابقات رسمی محکوم کرده است.
 
مسلما اجرای این رأی به تشکیلات اجرای فوتبال ابلاغ می‌شود اصول جریمه مالی را فدراسیون سازمان لیگ می‌گیرد و محرومیت را هم کمیته مسابقاتی که وی قرار است به عنوان مسابقه رسمی شرکت بکنند رصد کرد، یعنی کمیته انضباطی در بخش اجرایی دخالت مستقیم ندارد.
 
رییس کمیته انضباطی ادامه داد: این روزها مطرح شده که وی قرار است سرمربی ذوب‌آهن شود مطمئنا قرارداد بستن و انعقاد قرارداد هر مربی با هر باشگاهی هیچ ارتباطی به کمیته انضباطی ندارد مگر اینکه یک سرمربی محرومیت سابق در مسابقات رسمی داشته باشد مسلما در شروع کار جدیدش هم حساب خواهد شد .

وی ادامه داد: فیروز کریمی به فدراسیون فوتبال مراجعه کرده و اعلام داشته که محرومیت قبلی خودش را در قزوین هفت جلسه سپری کرده و هم‌اکنون فقط جریمه نقدی و یک جلسه محرومیت از آن هشت جلسه محرومیت باقی مانده است که جریمه نقدی خودش را پرداخت کرده است و تقاضای تخفیف یک جلسه محرومیت را به کمیته استیناف داده است که چون در کمیته استیناف تایید شده بود ما عین درخواست فیروز کریمی را فرستادیم و کمیته محترم استیناف یک جلسه را معلق کرده که اصطلاحا یک جلسه آخر محرومیت فیروز کریمی بخشیده شده است.
 
حسن‌زاده تصریح کرد: اینکه فیروز کریمی در قزوین در مسابقات رسمی چند جلسه بیرون بوده و یا کمیته استیناف یک جلسه را با استدلال برای وی بخشیده هیچ ارتباطی به کمیته انضباطی ندارد، فیروز کریمی مربی جدید ذوب آهن در تاریخ 93/1/7مقابل صبای قم روی نیمکت ذوب آهن می‌نشیند.

انتهای پیام/
برچسب ها: حسن زاده ، امسال ، صبا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار