رييس كميسيون فرهنگي مجلس در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

اظهارات آشنا در مورد صدا و سیما با اعتدال هم‌خوانی ندارد/در اظهارات مصالح نظام مد نظر باشد نه یک جانبه گرایی

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: امیدواریم در اظهارات آشنا مصالح نظام مد نظر باشد نه جریانات سیاسی و یک جانبه گرایی، این گونه مسائل با اعتدال و حرکت اعتدالی هم خوانی ندارد.

حجت‌الاسلام احمد سالک کاشانی رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به اظهارات اخیر حسام‌الدین آشنا معاون فرهنگی رئیس‌جمهور در مورد عملکرد صدا و سیما و شورای نظارت بر این حوزه گفت: ما آقای آشنا را می‌شناسیم و به وی می‌گوییم با مطالعه بیشتر در مورد این مسائل اظهارنظر کنند.
 
وی تاکید کرد: مطمئنا این‌گونه اظهارنظرها مطلوب آشنا و رئیس‌جمهور نیست.
 
نماینده اصفهان در ادامه بیان کرد: اظهارات این چنینی در ارتباط با رسانه ملی به نام صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران قضاوت بدون اطلاع از مدارک و اسناد است.
 
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: توصیه می‌کنیم اگر قصد قضاوت و یا اظهارنظر دارند قبل از رسانه‌ای کردن آن مسئله به مسئولین ذیربط متذکر شوند نه این که به گونه‌ای برخورد کنند که شورای نظارت بر صدا و سیما را برانگیزند که رئیس‌جمهور را برای جابجایی این شخص فصل الخطاب قرار دهند.
 
حجت‌الاسلام و المسلمین سالک در ادامه تاکید کرد: امیدواریم در این مسئله مصالح نظام مد نظر باشد نه جریانات سیاسی و یک جانبه گرایی، این گونه مسائل با اعتدال و حرکت اعتدالی هم خوانی ندارد.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: کمیسیون فرهنگی نمی‌تواند نسبت به مسائل فرهنگی کشور و افراد بی‌تفاوت باشد این گونه صحبت کردن به مصلحت معاون فرهنگی رئیس‌جمهور و هم چنین دولت نیست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار