بدنبال تشدید بحران مسکن؛

افزایش افراد بی‌سرپناه در "انگلیس" /سالانه ۱۸۵ هزار نفر "بی‌خانمان" می شوند

گزارش بنیاد "جوزف رونتری" در دسامبر سال گذشته نشان داد که بی‌خانمانی در انگلیس برای سه سال متوالی افزایش پیدا کرده است.

به گزاش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از پرس تی وی، آمار رسمی جدید نشان می‌دهد، شمار افراد بی‌خانمان در انگلیس که سرپناه مناسبی برای خوابیدن ندارند، طی یک بازه زمانی سه ساله بیش از یک سوم افزایش پیدا کرده است.

بر اساس آمار ارائه شده از سوی وزارت محلات و دولت محلی انگلیس،  حدود ۲۴۱۴ نفر در سال ۲۰۱۳ مکان مناسبی برای خوابیدن در شب‌ها نداشتند که این نشان دهنده افزایش ۳۷ درصدی در مقایسه با آمار سال ۲۰۱۰ است.

شمار افرادی که در لندن بین‌ سال‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۳ در مکان‌هایی که برای سکونت و استقرار طراحی نشده خوابیدند، سه درصد کاهش پیدا کرد اما در مکان‌های دیگر انگلیس ۷ درصد افزایش داشت.

منتقدان تشدید بحران مسکن در انگلیس و همچنین کاهش مزایای اجتماعی از سوی دولت ائتلافی را عامل این افزایش افراد بی‌سرپناه می‌دانند.

اما "رینولدز"، وزیر مسکن دولت سایه انگلیس ضمن وحشتناک توصیف کردن این آمار، دولت انگلیس را مسئول بی‌سرپناه شدن هزاران نفر در این کشور عنوان کرد.

وی گفت: به دولت هشدار داده شده بود که سیاست‌های آن خطر بی‌خانمانی را افزایش می‌دهد و آنچه ما شاهد هستیم نتیجه مستقیم شکست "دیوید کامرون" است.

"لزلی مورفی"، مدیر اجرایی موسسه خیریه بحران نیز هشدار داد که در نتیجه تجربه آسیب زای بی‌خانمانی در انگلیس زندگی‌های بیشتر و بیشتری در حال نابود شدن است.

گزارش این موسسه و بنیاد "جوزف رونتری" در دسامبر سال گذشته نشان داد که بی‌خانمانی در انگلیس برای سه سال متوالی افزایش پیدا کرده است.

این گزارش همچنین فاش ساخت که سالانه ۱۸۵ هزار نفر در انگلیس بی‌خانمان می‌شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار