شیراز/

آمادگی هتلها و هتل آپارتمان ها در فارس برای میزبانی از میهمانان نوروزی

۶۴هتل و هتل آپارتمان با ظرفیت ۶۲۴۰تخت در فارس برای پذیرایی از میهمانان در ایام نوروز آماده شده است.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ حمید سجادیان دبیر جامعه هتل‌داران ایران گفت: در ایام تعطیلات نوروز تعداد بسیاری از هموطنان برای سیاحت و زیارت به استان فارس سفر می‌کنند و این تعداد هتل و هتل آپارتمان جوابگوی نیاز مسافران نیست.

وی بیان کرد: در ایام نوروز هزینه هتل ها افزایش ندارد، ولی در برخی از استان‌ها این هزینه‌ها شامل تخفیف شده در حالی که در استان فارس ارائه خدمات هتل‌ها تخفیف ندارد.

سجادیان ادامه داد: با توجه به این‌که تعداد مسافران در ایام نوروز از ظرفیت هتل‌ها بیشتر است، بعضی از شهروندان با هماهنگی و نظارت جامعه هتل داران، اتحادیه مهمانپذیران و سازمان میراث فرهنگی و شهرداری شیراز منازل خود را در اختیار مسافران قرار می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه نظارت بر فعالیت افرادی که منازل خود را در ایام نوروز در اختیار مسافران قرار می‌دهند فقط در ایام تعطیلات نوروز به عهده نهادهای فوق است، گفت: برای بهتر انجام شدن این امر فراخوان به مردم اعلام شده است و افراد در این زمینه ساماندهی شده و مشارکت می‌کنند.

دبیر جامعه هتل داران ایران بیان کرد: هر گونه فعالیت شخصی در خارج از این ایام غیر قانونی بوده و تمام هتل ها برای ارائه خدمات مطلوب با کیفیت عالی آمادگی لازم را دارند./س

انتهای پیام/

برچسب ها: هتلها ، فارس ، نوروزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.