اپیدمی تعرض جنسی به زندانیان در زندان‌های آمریکا

انتشارکتابی درباره شیوع تعرض جنسی به زندانیان در زندان های آمریکا، توجه بسیاری از نهادهای حقوق بشر را به این مشکل پنهان جلب کرده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی پرس تی وی ، یک زندانی سابق آمریکا، کتابی درباره شیوع سوء استفاده جنسی از زندانیان در این کشور منتشر کرده است. در این کتاب نقض گسترده حقوق زندانیان در زندان های آمریکا تشریح شده است. وی در این کتاب توضیح می دهد که چطور زندانیان از طریق مواد مخدر یا به اجبار در چنین موقعیت هایی قرار داده می شوند.

دیده بان حقوق بشر برآورد می کند صد و چهل هزار نفر در سال دو هزار و ده در زندان های آمریکا هدف سوءاستفاده جنسی قرار گرفته اند. جمعیت زندانیان در آمریکا بیست و پنج درصد جمعیت زندانیان جهان است.

به گزارش کالین کمبل خبرنگار این شبکه از واشنگتن، شکواییه های متعددی از طرف زندانیان درباره بدرفتاری های مختلف و سوء استفاده جنسی از آنها در زندان وجود دارد اما این شکواییه ها، بیانگر تعداد این تخلفات نیست زیرا بسیاری از شکایات اساسا مطرح نمی شوند. بردگی جنسی در زندان های آمریکا به یک فرهنگ رایج و پنهان تبدیل شده است. با توجه به افزایش جمعیت زندان های آمریکا، انتظار می رود این آمار بسیار فراتر از ارقام مطرح شده باشد. این درحالی است که مسئولان زندان های آمریکا نیز به چنین تخلفاتی بی تفاوت هستند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار