کرمان/

اجرای طرحهای عمرانی در بیش از 400 واحد دانشگاهی

معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی کشور گفت: دربیش از 400 واحد دانشگاهی این دانشگاه در کشور طرحهای مختلف عمرانی در حال اجراست، اما با مشکلات تورم روبرو هستیم.

محسن هاشمی در بازدید از واحدهای مختلف دانشگاه آزاد اسلامی بم به خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان گفت : اغلب پیمانکاران ،درخواست تعدیل قیمت داشته اند که درحال بررسی این وضعیت در سراسر کشور هستیم.

وی با اشاره به بازدید از برخی واحدهای استان هرمزگان و همچنین جنوب و شرق استان کرمان از جمله جیرفت و بم افزود :در دانشگاه بم نیز فضاهای مختلف کتابخانه ای،مسجد و اداری در حال ساخت است.

معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی از وجود 10 میلیون مترمربع فضای دانشگاهی ساخته شده و همچنین 35 میلیون مترمربع محوطه سازی در دانشگاه آزاد اسلامی در کشور خبر داد و خاطرنشان کرد : در چشم انداز توسعه سرانه هر دانشجو 10 متر مربع است ودر حال حاضر به این رقم بسیار نزدیکیم و حتی برخی واحدها نظیر جیرفت و بم از سرانه دانشگاهی جلوتر هستند.

وی افزود: با توجه به وجود یک میلیون و 700 هزار نفر دانشجو در دانشگاههای آزاد اسلامی سراسر کشور،از لحاظ سرانه از دانشگاههای دولتی در وضعیت بهتری قرار داریم.

هاشمی درباره ایجاد دانشگاه در شهرهای شرق استان کرمان گفت: این موضوع بر اساس تصمیم شورای گسترش دانشگاه، پس از دریافت درخواست شهرستانها وامکان ایجاد دانشگاه، در این شورا نهایی می شود ./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.