سبک بازی سم داگلاس به مهرام می خورد؛

ساهاکیان: گاهی برای هماهنگی تیم از خودگذشتگی می کنیم

ملی پوش تیم بسکتبال مهرام گفت: گاهی برای هماهنگ شدن بازیکنان جدید در تیم، از خودگذشتگی می کنیم تا این بازیکنان بیشتر در جریان دفاع و حمله تیم قرار بگیرند.

 اوشین ساهاکیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد وضعیت مهرام قبل از مسابقات غرب آسیا توضیح داد: دو نفر از بهترین بازیکنان ایران و آسیا به تیم ما ملحق شده اند و وقت کمی هم برای هماهنگ شدن آنها با تیم وجود دارد. بازیهای غرب آسیا هفته بعد شروع می شود و ما هم سعی می کنیم بیشتر این دو بازیکن را در جریان بازی تیم قرار دهیم. توپها هم به این شکل بیشتر به این بازیکنان می رسد.

وی ادامه داد:‌ گاهی برای هماهنگی تیم لازم است کمی هم از خودگذشتگی کنیم و بازیکنان جدید را بیشتر در جریان دفاع و حمله قرار دهیم. وقتی تغییرات در تیم پیش می آید هر تیمی برای مدتی افت و خیز خواهد داشت. شکر خدا این نوسان برای ما قبل از بازیهای غرب آسیا اتفاق می افتد و در لیگ فرصت کافی برای بازی با صمد و حدادی داشتیم. مطمئنم از بازی ذوب آهن به بعد تیم شکل واقعی خود را به خود می گیرد و با قدرت برای هدف خود در غرب آسیا می رویم.

سم داگلاس را از قبل می شناسیم

بازیکن مهرام در مورد سم داگلاس بازیکن خارجی تیم که در غرب آسیا به تیم اضافه می شود، تاکید کرد: سم داگلاس را از قبل هم می شناختیم و با توجه به سبک بازی وی، تشخیص باشگاه این بود که جذب داگلاس می تواند به تیم کمک کند چون علاوه بر کار گروهی قوی، تغذیه کننده خوبی برای تیم در پست گارد رآس است. سبک بازی داگلاس از نظر سرعتی بودن و همچنین قدرت در ضد حمله ها به تیم ما می خورد. من، صمد و حدادی هم قبلا در تیم ملی کنار هم بازی کرده ایم و به همین دلیل مشکلی با تغییرات تیم در شروع غرب آسیا پیش نمی آید و می توانیم به قهرمانی برسیم.

ASU  را جدی می گیریم

اوشین در مورد حریفان غرب آسیا اشاره کرد:  در بین حریفان غرب آسیا تیم ‌ASU را هم باید جزء حریفان قوی به حساب آورد. این تیم بازیکنان خارجی خوبی جذب می کند و سرمایه گذاری هم انجام داده است. ASU را قبلا هم دیده ایم و می دانیم که بازی آسانی با این تیم نداریم. پتروشیمی هم از طرف دیگر مهره های خوبی با بازیکنان خارجی جدید دارد. برای مهار کردن این دو تیم به تمرکز صد در صد نیاز داریم. 


ملی پوش مهرام در مورد حریف هفته آخر مرحله دوم لیگ و روبرو شدن با تماشاگران ذوب آهن گفت: من واقعا کاری به تماشاگران ندارم. ما همه جا بازی کرده و هر نوع رفتاری را از هواداران دیده ایم، به همین دلیل هم هر چه بشنویم فرقی ندارد اما در مجموع مقابل ذوب آهن بازی سختی داریم. تماشاگران اصفهانی به بازیهای مهرام حساس هستند و دوست دارند که حتما تیمشان برنده شود. در این دیدار برای اول شدن در گروه می جنگیم چون ذوب آهن هم در صورت برد با اختلاف امتیاز، امکان رفتن به صدر را خواهد داشت. 

هنوز مصدومیتم کاملا رفع نشده است

وی درباره مصدومیت خود توضیح داد: هنوز مصدومیتم به طور کامل برطرف نشده و قبل از گرم شدن در بازی مشکل دارم اما بعد از گرم شدن راحتتر بازی می کنم. از کادر پزشکی مهرام که به طور شبانه روزی روی پایم کار کردند و همچنین فدراسیون که امکانات خود را در اختیارم گذاشت تا کار درمان را سریعتر پیش ببرم، تشکر می کنم. به هر حال باید با این مصدومیت بسازم چون بحث عضله بسیار خطرناک است و پارگی عضلات واقعا باعث اذیت می شود. امیدوارم که تا بازیهای غرب آسیا اوضاع برایم بهتر هم بشود.

انتهای پیام/
برچسب ها: اوشین ، ساهاکیان ، مهرام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار