زاهدان/

گفتمان های دینی فرصتی برای ابراز وجود و بالندگی جوانان است

سرپرست اداره تبليغات اسلامي شهرستان نيکشهر گفت: گفتمان هاي ديني فرصتي مناسب براي ابراز وجود و بالندگي جوانان و پاسخ به شبهات موجود در ذهن آنها است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران زاهدان .، حجت‌الاسلام بولاغ افزود : گفتمان هاي ديني فضايي مناسب براي طرح پرسش هاي جوانان به وجود آورده و موجب رفع شبهات مي‌شود.

وي با بيان اينکه در شش ماهه دوم سال جاري تاکنون تعداد ۲۰ گفتمان ديني با حضور اساتيد روحاني در اين شهرستان و با حضور مشتاقانه جوانان برگزار شده است خاطرنشان کرد : هدف از برگزاري اين گفتمان ها ايجاد فضاي مناسب و امن براي طرح پرسش هاي مخاطبين و تعميق مباني نظري، اعتقادي و ارزشي آنها به واسطه زدودن شبهات به روش چهره به چهره بوده است.

وي ادامه داد: در بحث گفتمان هاي ديني نکته اساسي باور به اين مسئله است که اسلام مکتبي جامع و کامل براي پاسخگويي به نيازها و سوالات قشر جوان و نوجوانان جامعه است.

بولاغ با اشاره به اينکه گفتمان هاي برگزار شده در اين شهرستان با استقبال چشمگير نوجوانان و جوانان همراه بوده است گفت:۲۰ گفتمان ديني در اين مدت در سطح مدارس دخترانه و پسرانه با همکاري آموزش و پرورش اين شهرستان برگزار شده است./ش

انتهای پیام/

برچسب ها: گفتمان ، دینی ، جوانان ، نیکشهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.