سومین تعطیلات اوباما در سال جدید میلادی در بحبوحه بحران مالی این کشور؛

شبی 2500 دلار اقامت اوباما و خانواده‌اش در استراحتگاهشان در فلوریدا+ تصاویر

بحران در کریمه و همچنین بحران مالی آمریکا باعث نشد که رئیس جمهور اوباما از خوشگذرانی‌های پرخرج با خانواده اش به فلوریدا و اقامت در استراحتگاه گرانقیمتشان به قیمت شبی 2500 دلار صرفنظر کند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از دیلی میل، این در حالیست که "جو بایدن" مشاور رئیس جمهور به همراه همسرش هم در جزایر ویرجینیا تعطیلات آخر هفته خود را می گذرانند.همچنین "سوزان رایس" مشاور امنیت ملی اوباما برای ملاقات با همتای خود به خاورمیانه می‌رود.

به گفته "جاش ارنست" جانشین سخنگوی کاخ سفید ،همیشه یک راهی وجود دارد ،اوباما میتواند با کوتاه کردن برنامه سفرش به واشنگتن بازگردد،اما به نظر می رسد وی برنامه تعطیلات آخر هفته بسیار شلوغی دارد.

وی به گزارشگران درباره سفر اوباما گفت: " رئیس جمهور درپی استراحت کوتاهی در هوای گرم  به همراه همسر و دخترانش در خارج از شهر بود.

تعطیلات اوباما در یک اقامتگاه خصوصی در جزایر جنوبی فلوریدا برنامه ریزی شده و در ساعات بعد ازظهر وی به همراه میشل اوباما از یک دبیرستان شهر میامی دیدن کرد و طرح های جدید وزرات آموزش و پرورش برای کمک به دانش آموزان بیشتری که واجد شرایط کمک های مالی و وام های فدرالی هستند را اعلام کرد. 

تمامی رؤسای جمهور به خاطر خوشگذرانی‌های پرخرجشان مورد انتقاد می باشند، و اوباما نیز از این قائده مستثنی نمی باشد.

"پائول سی لایت" مدرس خدمات اجتماعی در دانشگاه نیویورک می گوید : اوباما باید عاقل باشد و در واشنگتن بماند.

تعطیلات آخر هفته اوباما و خانواده اش تنها چند هفته بعد از مسافرت طولانی وی به کالیفرنیا صورت می گیرد. 

کمیته ملی جمهوری‌خواهان سفر اوباما را در حالیکه بسیاری از امریکاییها در حال دست و پنجه نرم کردن با مشکلات فراوان اقتصادی هستند را تضاد بزرگی میداند.

به گفته "رین پربیوس" سخنگویRNC  (کمیته ملی جمهوری خواهان )در حالیکه میلیون ها نفر از قشر متوسط جامعه از سیاست‌های نادرست اقتصادی این کشور آسیب دیده اند، رئیس جمهور و معاونش در تعطیلات پرخرج بسر می‌برند. 

این سومین تعطیلات اوباما در سال جدید میلادی است.






انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار