نماینده گلپایگان مطرح کرد

لزوم تسریع در اتمام پروژه سد کوچری در سال 93

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس با بیان اینکه امروز بیشتر مناطق کشور با مشکل کم‌آبی مواجه هستند و تامین آب شرب سالم از اولویت‌های دولت بوده که این مشکل با تدبیر مسئولان و همکاری مردم در استفاده بهینه از منابع آبی حل خواهد شد بر لزوم تسریع در اتمام پروژه سد کوچری گلپایگان در سال 93 تاکید کرد.

محمدحسین میرمحمدی نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به مشکل کم‌آبی حوزه انتخابیه خود، اظهار داشت: امروز بیشتر مناطق کشور  با مشکل کم‌آبی مواجه هستند و تامین آب شرب سالم از اولویت‌های دولت بوده که این مشکل با تدبیر مسئولان و همکاری مردم در استفاده بهینه از منابع آبی حل خواهد شد.

وی در ادامه با تاکید بر لزوم تسریع در اتمام پروژه سد "کوچری" گلپایگان در سال  93 تصریح کرد: با افتتاح این سد، شهر قم و 10 شهر و 100 روستا از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی بهره‌مند خواهند شد.

این نماینده مجلس نهم در پایان خاطر نشان ساخت: امروزه مناطق مختلف کشور با مشکل کم آبی مواجه است و همه ما باید با استفاده بهینه از آب شرب، پرهیز از اسراف و استفاده از روش های نوین کشاورزی و تغییر برخی روش‌های سنتی غلط در کاهش اثرات این مشکل تلاش کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار