از سوی معاون سازمان بازرسی كل كشور صورت گرفت؛

بازديد از مركز مديريت راه‌های كشور در آستانه تعطيلات سال نو و آغاز سفرهای نوروزی

معاون نظارت و بازرسی امور توليد و توسعه سازمان بازرسی كل كشور از مركز مديريت راه‌های كشور بازديد كرد.

به گزاش حوزه حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، "محمد جواد حشمتی" معاون نظارت و بازرسی امور توليد و توسعه سازمان بازرسی كل كشور از مركز مديريت راه‌های كشور بازديد كرد.

در اين بازديد، معاون وزير راه و شهرسازی و رييس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و جمعی از سربازرسان و كارشناسان امور راه و شهرسازی سازمان بازرسی كل كشور حضور داشتند.

معاون امور توليد و توسعه سازمان بازرسی كل كشور در جلسه‌ای كه پس از اين بازديد برگزار شد، گفت: فراهم آوردن امنيت سفر و آرامش خاطر آحاد مردم بايد مهمترين دغدغه و اولويت مسئولين ذیربط قرار گيرد.

حشمتی از اقدامات صورت گرفته در حوزه حمل و نقل جاده‌ای كشور، قدرداني كرد و اظهار داشت: مركز مديريت راه‌های كشور دريچه جديدي از خدمت‌گذاری به مردم و كاربران جاده‌ای را به روي ما گشود و نجات جان چند هزار نفر در طول ساليان اخير در پيشگاه خداوند متعال ارج و منزلت خاصي را براي شما ايجاد می‌كند.

معاون امور توليد و توسعه سازمان بازرسي كل كشور، اطلاع‌رسانی شفاف و به موقع به مخاطبين را امری مهم برشمرد و افزود: اطلاع‌رسانی شفاف و به موقع، علاوه بر كاهش هزينه‌های سفر و دغدغه‌های فكری، آرامش روحی كاربران جاده‌ای را به همراه دارد.

در اين بازديد مدير مركز مديريت راه‌های كشور و معاون برنامه‌ريزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گزارشي از روند اجرايی امور در مركز مديريت راه‌های كشور ارائه كردند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار