رجبی: فوتبال باشگاهی قطر به مراتب سخت‌تر از تیمهای عربستانی است/الریان فوتبال شناور را به نمایش می‌گذارد

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: باید یاد‌آور شوم استقلال در بازی با الریان مشکلات فراوانی دارد زیرا فوتبال این تیم به مراتب دشوار‌تر از سایر کشور‌های عربی است و این تیم فوتبال شناوری بازی می‌کند.

رضا رجبی، کارشناس و پیشکسوت فوتبال کشورمان درخصوص دیدارپیش روی استقلال با الریان قطر به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: متأسفانه باید متذکر شوم فوتبال کشورمان ضعیف شده است و تیم‌های باشگاهی ما متأثر از فوتبال ما نیست.

وی در ادامه افزود: البته عنوان می‌کنم اکنون دیگر باخت برای تیم‌های باشگاهی کشورمان به صورت عادت در آمده است و دیگر راحت بازی را مقابل کشورهای عربی واگذار می‌کنیم زیرا ساختار مشخصی برای فوتبال کشورمان تعریف نشده است و تا زمانی که فوتبال ما فاقد ساختار مدون باشد نباید انتظار نتیجه داشت.

رجبی با اشاره به بازی با الریان قطر هم عنوان کرد: بطور قطع بازی با تیم‌های قطری سخت‌تر از تیمهای عربستانی است زیرا این تیم شناور بازی کرده و مرتب تغییر سیستم می‌دهد.

کارشناس فوتبال کشورمان ادامه داد: الریان بسیار شناور بازی می‌کند و به نظر من چون بازی در قطر برگزار می‌شود، در بیست دقیقه نخست باید استقلال پرس از جلو را در دستور کار خود قرار دهد زیرا تیمهای عربی به لحاظ بدنی وروحی افت محسوس پیدا می کنند،‌ البته باید گفت خیلی حساب شده کار می کنند، اگر ما با ملاحظه کار کنیم و این نکته استراتژی تیم مان باشد که گل نخوریم و منتظر ضد حمله باشیم به نتیجه‌ای نمی‌رسیم و باید نکته‌ای را در مورد کیفیت فوتبال هم یاد آ‌ور شوم، به لحاظ بار فنی تیمهای باشگاهی ما دچار رکود شده‌اند و چون این رکود در تیم‌های ما وجود دارد به راحتی گل دریافت می‌کنیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم که استقلال و سه نماینده کشورمان فوتبال ایرانی که مبتنی بر غیرت، استقامت و سربلندی است را به نمایش بگذارند تا موجبات افتخارات کشورمان را در میادین بین المللی فراهم کنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: رجبی ، فوتبال ، الریان ، استقلال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار