با توجه به بارش شدید باران در اصفهان،

اصفهانیان: لغو بازی امروز به نظر داور بستگی دارد/داور نظریه‌ای در مورد لغو بازی ارائه نداده است

رییس کمیته داوران گفت: لغو بازی امروز سپاهان – الهلال به نظر داور بستگی دارد و فقط شخص وی است که می‌تواند بازی را برگزار نکند.

فریدون اصفهانیان، رییس کمیته داوران در خصوص احتمال برگزار نشدن بازی الهلال – سپاهان به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: باید اعلام کنم با توجه به بارش شدید باران در اصفهان به نظر می‌رسد بازی دو تیم لغو شود ولی تاکنون مطلبی در این مورد اعلام نشده است.
 
وی در ادامه افزود: البته باید متذکر شوم بستگی دارد با توجه به شرایط جوی، وضعیت آماده نبودن زمین بازی برگزار نشود ولی تا کنون چیزی به من گفته نشده است.
 
اصفهانیان ادامه داد: تنها کسی که می‌تواند بازی را لغو یا به تعویق بیاندازد داور است و غیر از او کسی حق برگزار نکردن را ندارد.
 
رییس کمیته داوران بیان کرد: باید شرایطی وجود داشته باشد که داور را مجاب به انجام این کار کند و اگر شرایط انجام بازی فراهم نشود به طور قطع بازی انجام نمی‌شود.
 
وی تصریح کرد: داور بازی نکته‌ای در مورد لغو بازی اعلام نکرده است ولی باز هم می‌گویم ممکن است این دیدار برگزار نشود.
 
اصفهانیان در خصوص قوانینAFC در مورد تاثیر شرایط نامساعد جوی در برگزاری یک بازی فوتبال گفت: به طور قطع در صورت نامساعد بودن هوا و زمین و سایر موارد مربوط به آماده نشدن برای انجام یک دیدار هماهنگی‌های لازم صورت می‌گیرد و سپس با 24 ساعت تاخیر بازی برگزار می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم که تمامی شرایط برای انجام یک دیدار خوب فراهم و بازی ‌های موعد مقرر برگزار شوند.

انتهای پیام/

برچسب ها: وضعیت ، جوی ، لغو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار