فعالیت‌های فرهنگی گامی در توسعه مخابرات استان تهران

مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران در همایش هم‌اندیشی ائمه جماعات گفت: اعتقاد دارم کارهای فرهنگی در رسالت اصلی شرکت مخابرات استان تهران که بحث توسعه است کمک می‌کند.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، همایش سراسری هم‌اندیشی ائمه جماعات و رابطین ستاد اقامه نماز با حضور رییس ستاد اقامه نماز و مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران سه شنبه صبح برگزار شد در این مراسم صیدی مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران ضمن تشکر از حضور ائمه جماعات و خانواده معظم شهدا گفت: شرکت مخابرات استان تهران به برکت خون شهدای استان تهران و تلاش مدیران از مومنانی برخوردار است که جای شکر دارد کار فرهنگی در اینجا به نوعی سخت و آسان است ، از این جهت آسان است که پای منبر می‌رویم و از این جهت سخت است که باید بحث جدید در مخابرات داشته باشیم.

وی افزود: در جلساتی که در بحث فرهنگی و موضوعات مختلف مانند ستاد نهی‌از منکر داشتیم قرار شد به منظور برنامه‌ریزی دقیق‌تر ستادی به نام ستاد شورای فرهنگی تشکیل دهیم این شورا کارهای فرهنگی شرکت مخابرات استان تهران را ساماندهی می‌کند.

صیدی در ادامه به هدف از برگزاری این همایش اشاره کرد و گفت: تقریبا تمامی مراکز ما نماز جماعت با حضور ائمه جماعات برگزار می‌شود و هدف از برگزاری این همایش هم‌فکری است که پیشنهاد من این بود که از کسی دعوت شود درسی یاد بگیریم.

* شاگرد خوبی برای حاج‌آقا نبودم

مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران اظهارکرد: حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی حدود 30سال است که در صدا و سیما بحث اخلاقی دارد و حدود بالای 1400جلسه از بحث‌های ایشان استفاده و سعی کردیم به درس‌های او عمل کنیم.

صیدی افزود: بودجه خوبی در حوزه فرهنگی و اقامه نماز در نظر گرفتیم که امسال اجرا شد و سال آینده نیز با موضوعات جدیدتر انجام خواهد شد.


وی در ادامه عنوان کرد: شرکت مخابرات استان تهران 6هزار پرسنل رسمی و 8هزار پرسنل پیمانکار دارد که این وظیفه ما را سنگین می‌کند چراکه باید به خانواده‌های رزمنده در شرکت مخابرات که حدود 14هزار را در بر دارد برسیم.

صیدی تصریح کرد: من اعتقاد دارم اگر کارهای فرهنگی خوب مدیریت شود در رسالت اصلی این شرکت که بحث توسعه است کمک می‌کند و ما بهتر می‌توانیم به اهداف شرکت مخابرات استان تهران برسیم.

در ادامه این همایش حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی گفت: اگر می‌خواهید رشد کنید مطالعه کنید منتهی زندگی ما باید تامین شود.

وی افزود: سال آینده روحانیون مخابرات تهران ماهی یک کتاب مطالعه خواهند کرد که در طی 5سال 60کتاب مطالعه شده است.

گفتنی است: این مراسم که با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین قرائتی، مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران، ائمه جماعات و خانواده معظم شهدا برگزار شد در پایان از آنان تقدیر شد.

انتهای‌پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار