نشر و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با افتتاح موزه شهدای ارتباطات

مسئول امور ایثارگران وزارت ارتباطا ت و فناوری اطلاعات گفت: افتتاح موزه شهدای ارتباطات نقش مهمی در ترویج فرهنگ شهادت و تکریم از مقام والای شهیدان دارد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسینی مسئول امور ایثارگران وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در مراسم بزرگداشت شهید در 22 اسفند ماه  که امروز(شنبه) در موزه ارتباطات برگزار شد، اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی‌هایی که از قبل صورت گرفته است موزه شهدای حوزه ict و فناوری ارتباطات و اطلاعات را  در کنار موزه ارتباطات در دستور کار خود داشته‌ایم.

وی افزود: امروز به این منظور سالنی را پیش بینی کرده‌ایم تا بدین وسیله در هر موقعیتی یادی از شهدا به ویژه شهدای ارتباطات کرده و وظیفه داریم در مقابل تاریخ  از این شهدا دفاع کرده  و از مقام آن‌ها تکریم به عمل آوریم.

مسئول امور ایثارگران وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار داشت: در اغلب اوقات برخی از برنامه‌ها شکل نمادین به خود گرفته است که امیدواریم با استفاده مناسب از فرصت‌های پیش رو به طور واقعی در راه و روش شهدا حرکت کنیم.

حسینی در ادامه تصریح کرد: یکی از بزرگ‌ترین اعمال شهدا حمایت از  ولایت و رهبری بوده است  و امروز با توجه به ایام سوگواری حضرت زهرا (س) پیام ایشان نیز حمایت از ولایت بوده  است و باید این مسیر را پیش روی خود قرار دهیم.

وی افزود: در روزهای سخت 8 سال دفاع مقدس و جنگ تحمیلی تنها چیزی که باعث صبوری و مقاومت شهدا شد حمایت از ولایت و رعایت و پیروی از فتوای رهبر بزرگ انقلاب و ادامه راه شهدا بوده است.

مسئول امور ایثارگران وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بیان کرد: امروز با افتتاح سالنی به نام شهدای ارتباطات به تکریم و بزرگداشت جایگاه ویژه این بزرگواران پرداخته و در آینده از نشان دادن رشادت‌های شهدا با کمک همه‌ی مدیران ارشد بتوانیم زمینه‌ای را فراهم کنیم تا  از همه افرادی که در حوزه ict کشور در دوران مقدس جنگ فعالیت ‌ داشته‌اند و به مقام والای شهادت دست یافتند تکریم کنیم.

حسینی اظهار داشت: امروز کلنگ زنی این بنا بود و در آینده با جمع آوری برخی از وسایل مربوط به شهدا در رابطه با نشر فرهنگ ایثار و شهادت در این مسیر می‌توانیم گام‌های موثری را برداریم.

مسئول امور ایثارگران وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: باید تمامی مسئولان و مدیران در عرصه‌های مختلف با خلوص نیت با ما همکاری کنند تا بتوانیم قدردان مقام این عزیزان باشیم.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار