رضایی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

کار کارشناسی طرح انتقال پایتخت، خرداد 93 به پایان می‌رسد

نایب‌رئیس کمیسیون شوراها مجلس با بیان اینکه کارهای کارشناسی طرح انتقال پایتخت در حال انجام است، گفت: احتمالا تا خرداد ماه 93 کار کارشناسی این طرح به پایان می‌رسد.

محمد ابراهیم رضایی نماینده مردم خمین و نائب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، درباره آخرین وضعیت طرح انتقال پایتخت، اظهار داشت: کارگروهی با حضور نمایندگان دولت و مجلس برای طرح انتقال و ساماندهی پایتخت تشکیل و کارهای کارشناسی این طرح در حال انجام است.
 
وی با بیان اینکه این کارگروه در حال حاضر روی کلیات طرح بحث می‌کند، تصریح کرد: این کارگروه مسائل و معضلاتی که امروزه تهران را تهدید می‌کند بررسی و آن‌ها را گروه‌بندی می‌کند تا در نهایت بتوان خیلی راحت‌تر نسبت به انتقال یا ساماندهی پایتخت تصمیم گرفت.
 
نائب رئیس کمیسیون شوراها و امورداخلی مجلس در پایان خاطر نشان ساخت: احتمالا خرداد ماه 93 کار کارشناسی این طرح به پایان می‌رسد و طرح برای تصمیم‌گیری نهایی به هیئت عالی رتبه متشکل از رئیس‌جمهور، وزرای مربوطه و سازمان‌های مرتبط ارجاع داده می‌شود و در نهایت این هیئت عالی رتبه خواهد بود که نسبت به طرح انتقال پایتخت تصمیم‌گیری خواهد کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار