"علي نصيريان"، "امین زندگاني" و "فرزانه كابلي" به نمايش جديد "هادي مرزبان" پيوستند

علي نصريان، اميد زندگاني و فرزانه كابلي به نمايش "تاگوي تخم مرغ داغ" هادي مرزبان كه قرار است ارديبهشت‌ماه در تالار وحدت اجرا شود؛ پيوستند.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی نمایش "تاگوي تخم مرغ داغ"؛ علي نصیريان، اميد زندگاني و فرزانه كابلي به نمايش "تاگوي تخم مرغ داغ" هادي مرزبان كه قرار است ارديبهشت‌ماه در تالار وحدت اجرا شود؛ پيوستند. 

پيش از اين حضور فردوس کاویانی، قاسم زارع، لیلا برخورداری، پریسا مقتدی، مهدی عبادتی، اکرم حاج‌حسینی و سهیل دیوسالار در اين نمايش قطعي شده بود. 

"تانگوی تخم‌مرغ داغ"  داستان فروریختن پدرسالاری و شکوفایی فرزندان است؛ امید به پاکی و صداقت جوانان و آینده‌ای روشن که در پناه حرکت آنها به وجود آمده است. 

در این نمایش 100 دققیه‌ای، وحید لاری به عنوان طراح دکور، جهانسوز فولادی به عنوان آهنگساز،‌ ماریا حاجیها چهره‌پرداز و شبنم روزبهانی به عنوان طراح لباس با گروه همکاری می‌کنند.  

گفتنی است هادی مرزبان تا کنون نمایشهایی همچون"طالب" ، "فریاد"‌، "پلکان"‌، "شاهزاده و گدا" ، "آهسته با گل سرخ" ، "هملت با سالاد فصل" ، "تنبورنواز" ، "آمیزقلمدون"‌ ، "شب روی سنگفرش خیس" ، "سیمرغ"‌، "میرعشق" ، "باغ شبنمای ما" ،‌"خاطرات هنرپیشه نقش دوم" ،‌"ملودی شهر بارانی" ، "پایین گذر سقاخانه"‌ ،‌"نوبت دیوانگی" ، "لببخند باشکوه آقای گیل" ، "خانمچه و مهتابی"‌،‌"مومیا"‌  و ....  را به صحنه برده است.  
 
علاقه مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر و عکس نمایش می‌توانند به سایت "تئاتر نت" به نشانی  www.Theatrnet.com و خرید بلیت  به بخش فروش همان سایت به نشانی  www.Theatrnet.com/ticket مراجعه کنند. 


انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار