"گوهر خیر اندیش" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

بعد از فوت "حمید سمندریان" یک نوع دلزدگی از تئاتر داشتم/ خود را جزء خانواده رادیو می‌دانم

"گوهر خیراندیش" درباره‌ی حضورش در برنامه جمعه ایرانی می‌گوید.

"گوهر خیراندیش" بازیگر سینما و تلویزیون درگفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران درباره‌ی حضورش در استودیو جمعه ایرانی گفت: بنده همیشه درباره‌ی حضور در رادیو خود را پیش قدم در هر برنامه‌ای می‌دانم و هیچ وقت به اصحاب رادیو نه نگفته‌ام، در واقع خودم را بعد از تئاتر از خانواده‌ی رادیو می‌دانم چون من نزدیک به هجده سال در صدای عبرت، رادیو ایران کارهای نمایشی اجرا می‌کردم.
 

در حال حاضر دوستان صبح جمعه به دلیل رای مردم از من برای حضور در این برنامه دعوت کردند.
 
وی ادامه داد: متاسفانه به دلیل محدودیت زمان موفق نشدم که به صورت زنده در جمع عزیزان باشم به همین خاطر به استودیو آن‌ها آمدم تا گوشه‌ای از زمان دوستان را جبران کنم تا شاید با حضور بنده جمعه ایرانی بهتری برای مردم ایران رقم زده شود.
 
بازیگر "ملاقات بانوی سالخورده" درباره‌ی کم کاریش در تئاتر گفت: بنده بعد از مرگ استادم "حمید سمندریان" یک دلزدگی نسبت تئاتر داشتم "ملاقات بانوی سالخورده" اثر "فودریکه دورنمات" را "حمید سمندریان" بعد از پانزده سال به صحنه برد، بنده هفت ماه درگیر آن کار بودم. 

وی افزود: بعد از "ملاقات بانوی سالخورده" پیشنهادهایی داشتم ولی هیچ کدام نمی‌توانست بهتر از "ملاقات بانوی سالخوده" که بازی کردم باشد. دل من همیشه با تئاتر بوده و هست و انتظار می‌کشم در یک فرصتی دوباره به صحنه برگردم. 

این بازیگر درباره‌ی فیلم "آذر، شهدخت، پرویز و دیگران" عنوان کرد: بنده در این فیلم بدشانسی آوردم، در این اثر به دلیل اینکه نکات ایمنی رعایت نشد و جاده را از روبرو نبسته بودند متاسفانه ماشین روبرو با ماشین ما تصادف کرد و من دچار شکستگی‌های فراوان در اعضای بدن شدم.
 
وی ادامه داد: آسیب‌ برای من خیلی جدی بود و از آنجا که انرژی خوب مردم و دعاهای خیرخواهانه‌ی آن‌ها بدرقه‌ی راه و زندگی من بود بعد از اینکه در دو بیمارستان بستری شدم دوباره به فیلمبردای برگشتم و خوشی این اتفاق ناگوار با پیروزی فیلمنامه و کارگردانی اثر در جشنواره فیلم فجر پایان پیدا کرد و خستگی و آلام همه‌ی دردها از تن ما بیرون رفت.
 
وی درباره‌ی آخرین حضورش گفت: در حال حاضر برای شبکه پنج سریال "ما فرشته نیستیم" به کارگردانی "فلورا سام" را برای ایام نوروز آماده می‌کنیم. بعد از این سریال هم پیشنهادهایی دارم که درباره انتخاب آن‌ها فکر می‌کنم. 

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار