برای رایانه؛

امنیت کامل در وبگردی با McAfee + دانلود نرم افزار

با استفاده از نرم افزار امنیتی مک آفی برای تامین امنیت وبگردی، می توانید با خیال راحت به وبگردی بپردازید و سایت های مخرب را تشخیص دهید.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ مرسوم ترین روش ورود کرم ها، تروجان ها و نرم افزارهای جاسوسی به رایانه استفاده از اینترنت است، زیرا بیشتر کاربران نرم افزارها و فایل های چند رسانه ای مورد نیاز خود را از فضای مجازی دریافت می کنند. مک آفی یکی از بزرگ ترین شرکت های تامین امنیت و آنتی ویروس در جهان است که محصولات این شرکت طرفداران فراوانی دارد. با استفاده از این نرم افزار McAfee SiteAdvisor کم حجم می توانید امنیت رایانه خود را در هنگام وبگردی تضمین کنید. برنامه از ورود ویروس ها، کرم ها، بد افزارها و ... که در برخی از سایت ها وجود دارند جلوگیری می کند. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: ارائه رتبه بندی از وضعیت هر سایت، سازگار با بیشتر مرورگرها، پشتیبانی از کامل از تشخیص از اکثر بد افزارها و ... اشاره کرد. توجه داشته باشید که برنامه به صورت یک افزونه در مرورگرها عمل می کند.






ورژن: 3.6.5.135
حجم نرم افزار: 9.4 مگابایت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۶:۳۸ ۰۹ مهر ۱۳۹۳
چه عجب یه نرم افزار امنیتی درست وحسابی معرفی کردین>>
Iran (Islamic Republic of)
man
۲۲:۵۸ ۰۸ مهر ۱۳۹۳
چه عجب که این آنتی ویروس رو رو سایت گذاشتید!!!!
میخوام چند نکته رو بگم:
من نسخه McAfee VirusScan Enterprise v8 دارم.
عالیه
توی شناسایی ویروس و تروجان بهتر از آنتی ویروس های دیگه است.شخصا خودم با فلش آلوده امتحان کردم.چندتا هم ویروس ساختم و تست کردم....خیلی قویتر از ESET هستش...و مهمتر از همه:::::این آنتی ویروس رو میتونید از اینترنت دانلود کنید و اینکه الان چند ماه که از با آی پی ایران میتونید به طور آنلاین آنتی ویروس رو بدون هزینه ای آپدیت کنید و خیلی چیزای دیگه ای که خودتون بعداز نصب کشف میکنید___فقط یادتون باشه نسخه McAfee VirusScan Enterprise v8 استفاده کنید
آخرین اخبار