تجریشی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

اولویت بندی طرحهای کلیدی زمینه ای برای رسیدن به اقتصاد مقاومتی

مدير عامل شركت پتکو گفت: به دلیل تخصیص نیافتن بودجه به پروژه های نفت و انرژی اکثر شرکت ها متحمل ضررهای بیشتری شدند بنابراین برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید پروژه های کلیدی در اولویت قرار گیرند.

مسعود تجريشي در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با اشاره به مشكلات موجود گفت: هم اکنون بیشتر طرحها و پروژه های اجرایی به دلیل تخصیص نیافتن بودجه با مشکل مواجه است و تعداد طرحهايي كه در گذشته  به تصویب رسیده متاسفانه بودجه تعلق نگرفته است.

 وی تصریح کرد: این شرکت به عنوان سازنده دستگاه های پمپ و توربین طرحهايي را در دست اقدام دارد  متاسفانه از اولويت خارج شده  هم اكنون توقف اين طرحها ضررهاي زيادي را به اين صنعت وارد کرده است.

تجریشی افزود: ايران ال ان جي، ان جي ال و فاز 22 و 24 پارس جنوبي اينها به دليل اینکه منابع مالي تزريق نمي شود این طرحهاي رها شده و ما  متضرر شدیم  بنابراین از دولت تدبیر و امید انتظار داریم برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید پروژه های کلیدی در حوزه های مختلف نفت و انرژی در اولویت قرار گیرند.

مدير عامل شركت پتکو تاکید کرد: با توجه به زمان‌بندی صورت گرفته  طرح‌ها اجرا شود تا  سازندگان و پیمانکاران پروژه‌ها  با مشکل مواجه نشوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار