خانه را در "سه‌سوت" مرتب کنید

کمد دیواری ها یکی از شلوغ ترین و بی نظم ترین نقاط خانه است ولی با کمی دقت و البته حوصله می توان آن را منظم و مرتب کرد.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، نظم و انضباط در هر کاری از جمله مهمترین عناصر است و در خانه نیز نظم و مرتب بودن همه چیز حرف اول را می زند. خانم های خانه همیشه به دنبال آن هستند تا با استفاده از راحت ترین روش ها خانه مرتب کرده و نظمی خاص در آن ایجاد کنند. طراحان داخلی بزرگ همیشه ایده هایی برای این کار داشته اند که می توان از آن ها در هر خانه ای استفاده کرد.

** سبدها همه جا کارایی دارند  و می توانند به شما در تزئینات خانه کمک به سزایی کنند. بهترین استفاده از سبد برای خانه قرار دادن انواع مختلف آن در اتاق ها و پذیرایی و حتی آشپزخانه است. با این کار شما می توانید وسایل اضافی را درون آن ریخته و از شلوغ شدن خانه جلوگیری کنید.

** برای همه مواد غذایی که در آشپزخانه نگهداری می کنید جای مخصوص داشته باشید. بهترین راه استفاده از شیشه های مختلف برای نگه داری عدس لوبیا و حتی ماکارانی است. این شیشه ها باعث می شوند تا دیگر حبوبات یا مواد غذایی جای اضافی اشغال نکنند.

** کمد دیواری ها یکی از شلوغ ترین و بی نظم ترین نقاط خانه است ولی با کمی دقت و البته حوصله می توان آن را منظم و مرتب کرد. ابتدا باید در نظر داشته باشید که بهتر است لباس ها را به ترتیب رنگ و اندازه از یک سمت بچینید تا  انتخاب شما اسان تر شود. همچنین اگر جوراب یا لباس های کوچک مانند کمربند و... در کمد نگه داری می کنید باید یک جای مخصوص برای همه آن ها درست کنید.

** کمد ;تاب یا جزوات درسی می توانند یکی از شلوغ ترین نقاط خانه باشند. باید دقت داشته باشید که کنار هم گذاشتن کاغذ و کتاب بیشتر باعث شلوغی می شود شما می توانید برای تمامی کاغذهایتان یک کشو در نظر بگیرد تا شلوغی کمتر به چشم بخورد. برای آنکه کشوی شما هم نظم داشته باشد از جدا کننده های کاغذ استفاده کنید تابه راحتی هر جزوه پیدا شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار